Extrajobb som marknadsassistent

Framtiden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Här finns ett perfekt extrajobb för dig som studerar marknadsföring eller liknande. En bra merit på CV:t som kan leda till något mer!
Omfattningen kommer att skifta mellan 5-15h/vecka, ibland mer, ibland mindre.

Publiceringsdatum
2016-02-02

Arbetsuppgifter
Du kommer att assistera marknadsansvarig med producerandet av prospekt. Prospekt som sedan används av säljarna för att göra affärer. Du får all information som ska vara med och ansvarar för att färdigställa produkten, på sikt kan du även få utökat ansvar och söka rätt på mycket av informationen själv. Du jobbar i InDesign, Illustrator och Photoshop. Visst arbete sker också i Excel och Word. I ett litet företag som detta kan även andra arbetsuppgifter förekomma.

Om företaget
Vår kund är en aktör inom fastighetstransaktioner och uthyrning. Man sitter i fräscha lokaler i centrala Jönköping, du har möjligheten att jobba där eller hemma. Vår kund växer stadigt och är nu i behov av förstärkning på marknadssidan, och om allt faller väl ut kan detta bli en fastanställning.

Profil
Vi tror att du läser MKV eller liknande på högskolan och något år kvar i studierna
Skallkrav:
• Goda kunskaper i InDesign, Illustrator och Photoshop
• Goda kunskaper i Excel och Word

Meriterande om du har kunskaper i fastighetsterminologi och avtalsrätt.

Som person är du flexibel och hungrig på att lära dig nytt. Du är driven och självständig, samtidigt som du frågar när du inte förstår. I ett litet företag är det viktigt att du är prestigelös och social. Du är lösningsorienterad och kreativ.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: I februari enligt överenskommelse
Placering: Jönköping, möjlighet att jobba hemifrån
Lön: Timlön enligt överenskommelse
Omfattning: Timmar enligt överenskommelse runt 5-15h/vecka

Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6606
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tobias Lindgren 0735 - 16 89 97 tobias@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Borgmästargränd 1D
55320 Jönköping

Kontorsadress
Borgmästargränd 1D, Jönköping

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2647132

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: