Extrajobb: Ekonomiassistent till globalt företag
Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Om Företaget
Med mer än 30 år i mjukvarubranschen är företaget en ledande leverantör av affärssystem inom sitt segment. Företaget har sitt huvudkontor i Solna i Stockholm och lokalkontor i mer än 20 länder runt om i världen.
Publiceringsdatum2012-11-15Om tjänstenVi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent till företagets Leverantörsreskontra. Du kommer att verifiera och kontera inkommande fakturor för tre av koncernens svenska och danska bolag som du självständigt ansvarar för. Arbetet omfattar även telefon- och mailkontakt med leverantörer, samt att hantera påminnelser och se till att fakturorna attesteras internt och går i väg för betalning.
Möjligheter
Du kommer erbjudas möjlighet till praktisk erfarenhet av att jobba i en global organisation samt få en inblick i det dagliga arbetet på en ekonomiavdelning. Du kommer att bli en del av en dynamisk organisation under utveckling där du arbetar nära kompetenta kollegor inom ditt yrkesområde.
KvalifikationerVi söker dig som har viss erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra och som förutom svenska kan prata och skriva bra på engelska då det är företagets koncernspråk och du kommer att rapportera till en chef i Schweiz.
Dina personliga egenskaperVi ser att du är en glad och framåt person med hög social kompetens och huvudet på skaft. För att trivas i tjänsten är du uthållig och nyfiken med stort driv och stor beslutsamhet att lösa uppgiften. Tjänsten kräver även att du är noggrann, strukturerad och serviceinriktad och har lätt för siffror och att sätta dig in i olika datasystem.
Anställning, tillträde och omfattning
Uppdraget är ett kortare vikariat på heltid under perioden 12 dec-7 jan men kan givetvis leda till ytterligare uppdrag hos företaget. Det är en förutsättning att du kan arbeta samtliga vardagar under perioden som inte är röda dagar. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och jobba på uppdrag ute hos kund.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Daniel Engblom på telefon 08 684 252 30.
Vi ser fram emot din ansökan!
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=267Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktDaniel Engblom, Konsultchef, 08-684 25 230,
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1392505
Observera att sista ansökningsdag har passerat.