Executive Assistant/Office Manager till Altris

Wrknest AB / Receptionistjobb / Stockholm
2025-01-15


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wrknest AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-01-15

Om tjänsten
Ett snabbväxande företag inom den gröna tekniksektorn söker nu en engagerad medarbetare för en delat tjänst som Executive Assistant och Office Manager, som vill vara navet i deras verksamhet, stötta bolagets VDoch säkerställa att kontoret fungerar smidigt. Rollen erbjuder en varierad vardag där du kombinerar praktiska och administrativa uppgifter för att skapa en trivsam och effektiv arbetsmiljö. Uppdraget är ett konsultuppdrag via Wrknest på 6 månader, med möjlighet till överrekrytering för rätt person.
Dina framtida arbetsuppgifterI rollen som Executive Assistant och Office Managerkommer du att ha en central roll med många kontaktytor. Du kommer att ansvara för att stötta både ledning och team i det dagliga arbetet. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat:
Koordinera och hantera kontorets löpande drift, inklusive inköp av material och förnödenheter.
Planera och genomföra interna möten och event.
Hantera enklare ekonomiuppgifter som fakturering och kvittohantering.
Vara kontaktperson gentemot leverantörer och externa samarbetspartners.
Stötta i administrativa uppgifter såsom resebokningar och kalenderhantering för bolagets VD.
Bidra till att skapa en välkomnande arbetsmiljö för medarbetare och besökare.

Vi söker dig som Vi tror att du har erfarenhet av en liknande roll tjänst där du fått visa din organisationsförmåga. Du är en strukturerad och serviceinriktad person som trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Vidare ser vi gärna att du:
Har minst 2 års tidigare erfarenhet av en roll som Executive Assistant eller liknande.
Har goda kunskaper och är bekväm med att använda digitala verktyg som Office 365 eller liknande.
Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Som person är du lösningsorienterad och flexibel, med en förmåga att prioritera i en varierad vardag. Du gillar att skapa ordning och reda och trivs i en roll där du får mycket eget ansvar, samtidigt som du bidrar med en positiv inställning och energi till organisationen.
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Uppsala
Omfattning: Heltid.
Anställningsform: Konsultuppdrag via Wrknest i 6 månader, med möjlighet till överrekrytering.

Om kundenAltris är ett svenskt företag som utvecklar hållbara natriumjonbatterier - ett mer miljövänligt alternativ till traditionella litiumbatterier. Med sin unika teknik baserad på rikligt förekommande material som salt och trä, erbjuder Altris lösningar för grön energilagring. Företaget satsar på innovation och hållbarhet, med en internationell arbetsmiljö som främjar kreativitet och utveckling. Perfekt för dig som vill bidra till framtidens gröna energi!
Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Wrknest AB (org.nr 559293-2213), http://www.wrknest.se

Arbetsplats
Wrknest

Kontakt
Mikaela Ahlstrand
mikaela.ahlstrand@wrknest.se

Jobbnummer
9105587

Prenumerera på jobb från Wrknest AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wrknest AB: