Executive Assistant/Office Manager till 24Storage på Kungsgatan
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-05-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Executive Assistant/Office Manager till 24Storage på Kungsgatan " (publicerad 2016-07-01) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
24Storage AB som verkar i self-storage-branschen bildades i början av 2015 och har 17 anställda. Grundarna och ägarna har över 20 års erfarenhet inom Self Storage industrin via delägarskap och i ledande befattningar i bolag som Shurgard Europé, SelStor AB samt Pelican Self Storage. Grundarna har varit involverade och ansvariga för etableringen av över 100 Self Storage anläggningar i sju olika marknader runtom Europa. 24Storage utvecklar tredje generationens Self Storage fastigheter med ett eget utvecklat system som gör det möjligt att bygga mindre fastigheter, hitta optimala lägen närmare kunden och skapa en bättre och mer flexibel lösning. Företaget befinner sig i en mycket expansiv fas och planerar en stor ökning inom de närmaste. 24Storage har under de första året förvärvat en operatör i Sundbyberg, Göteborgsområdet samt i Borås.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Inhouse söker för vår kund 24Storage en driven och prestigelös person till en spännande roll med fokus på administration och kundservice.
Du kommer att ha en central och viktig roll i företaget. Du kommer att vara ansvarig för administrationen kring bland annat avtalshantering, kontakter såväl internt som externt, korrekturläsning, ordning och reda inom administration, inköp till kontoret och bemötande av samarbetspartners. Vidare är du ansvarig för kontoret, service till oss internt, en del ekonomiassistentsysslor och även behjälplig inom HR-området, viss marknadsföring, telefon och ansvar för våra digitala kanaler. Du kommer främst att assistera VD, CFO och Head of Real Estate.
Arbetsuppgifter som förekommer i tjänsten:
• Service på vårt centrala kontor i Stockholm
• Avtalshantering
• Administration, strukturering, uppdateringar i digitala kanaler
• Kontorsansvar där du har kontakt med hyresvärd och städ, ansvarar för delar av inköp
• Skapa trivsel på kontoret
• Introduktion av nyanställda
• Vara behjälplig mot chefer och medarbetare inom organisationen
• Övrigt förekommande dagliga arbetsuppgifter
Din profil / Your profile
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av att arbeta brett inom service och med administrativa uppgifter. Det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning och extra plus med juridisk utbildning/erfarenhet. Vi ser att du med fördel har erfarenhet från entreprenöriella företag. Du har en god datorvana, kan hela officepaketet mycket väl och har ett intresse för och lätt för att lära dig nya system. Du kommer att ha många olika kontakter både externt och internt, det är därför ett krav att du kommunicerar mycket väl på svenska och professionellt på engelska i tal och skrift.
Som person brinner du för service och kundfokus. Du trivs i en roll som är bred med varierande arbetsuppgifter. Du är som bäst i en administrativ roll och får energi av att arbeta i en föränderlig miljö. Som person är du flexibel och prestigelös samtidigt som du är noggrann och organiserad i ditt arbete. Du tycker om att arbeta självständigt och har lätt för att jobba smidigt i team.
Övrigt / Other
Tjänsten är en heltid med start snarast möjligt. Placering på Kungsgatan 8 i Stockholm. Låter detta som ett perfekt jobb för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta Elin Siggelin,
elin.siggelin@inhouse.se .
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller
info@inhouse.seVaraktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-05-26ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-17
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1596
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Siggelin
elin.siggelin@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2870449
Observera att sista ansökningsdag har passerat.