Executive Assistant
Valea AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Valea AB i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Till vårt kontor i Göteborg söker vi nu en ny Executive Assistant till vår VD.
Tjänsten innebär att vara VDs högra hand i hans dagliga arbete. Du kommer att arbeta administrativt med bland annat att koordinera och samordna kalendrar, möten och aktiviteter, internt såsom externt. Dina arbetsuppgifter innebär allt från att boka resor, föra protokoll och att koordinera vår årsstämma. Utöver dessa arbetsuppgifter ingår det även intern kommunikation och att vara VD och ledningsgrupp behjälplig med diverse administrativa göromål. Arbetet bedrivs hela tiden projektorienterat.
Arbetet som Executive Assistant på Valea är en varierande tjänst i en stimulerande miljö i mycket fina lokaler där arbetsklimatet präglas av öppenhet och gott samarbete samtidigt som kraven på affärsmässighet och beslutsförmåga är höga.
Publiceringsdatum2012-11-05Dina arbetsuppgifterUtforma dokumentation inför ledningsgrupps möten/styrelsemöten.
Sekreterare i Valeas företagsledning.
Vara VD behjälplig med att utforma dokument och presentationer.
Koordinera årsstämma, interna konferenser och events.
Övrig kontorsadministration och support.
Kvalifikationer vi söker
Minst 5 års erfarenhet av likande roll
Helst eftergymnasial utbildning
Mycket goda språk- och kommunikationskunskaper samt behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Gärna erfarenhet från konsultföretag
Goda kunskaper i Excel, Word och Power Point.
Egenskaper som kännetecknar dig
För att trivas som Executive Assistant hos oss tänker du prestigelöst och är van vid att snabbt växla fokus i dina arbetsuppgifter. Du ser tjusningen i att arbeta med utvecklingen av administrativa uppgifter men har samtidigt vanan att axla ansvar för större och mer omfattande uppgifter. Växling mellan olika uppgifter kan gå snabbt och därför är det viktigt att du känner dig bekväm med att dagens planering kan förändras med korta tidsramar.
Vi söker efter en person som är självgående och naturligt serviceinriktad. Du tycker om att arbeta självständigt, ta egna initiativ och beslut. Vidare är du trygg i dig själv och har förmåga att skapa ordning och reda. Vi söker dig som tycker om att vara alla i en organisation behjälplig och som finner stimulans med arbetsuppgifter som utvecklas och förändras. Du behöver ha en prestigelös och diplomatisk framtoning. Du är noggrann och strukturerad med en positiv attityd och hög lojalitet.
Vår företagskultur kännetecknas av nytänkande, kundfokus och innovation. Utan de bästa medarbetarna går det inte att leva upp till visionen att vara ett branschledande företag på både nationell och internationell nivå. Valea lägger stor vikt vid att vara den mest attraktiva arbetsgivaren i branschen och skapa mångfald av kompetens, erfarenhet, ålder och ursprung.
Så ansöker duIntervjuer och urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 25 november. I din ansökan vill vi att du bifogar CV, personligt brev, betyg från eftergymnasiala studier samt eventuella betyg från tidigare arbetsgivare.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa ansvarig rekryteringskonsult Marie Gröndahl på tfn 0708-920550. Vi ser fram emot att få din ansökan till
jobb@valea.seVälkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-25
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@valea.seFöretagVALEA AB
AdressVALEA AB
LINDHOLMSPIREN 5
41756 GÖTEBORG
KontorsadressLINDHOLMSPIREN 5
GÖTEBORG
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-507700
Jobbnummer 1383409
Observera att sista ansökningsdag har passerat.