Evry Söker Teamleader Till It Service Desk I Stockholm
TNG Group AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-06-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Evry Söker Teamleader Till It Service Desk I Stockholm" (publicerad 2016-08-01) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Du som drivs av förbättringsarbete och är en naturlig teamleader kommer att trivas på EVRYs IT Service Desk i Stockholm.
Som Teamleader för Service Desk hos EVRY får du påverka arbetssätt samt utvecklas som operativ ledare. Du får jobba nära kunden, teamet och blir en del EVRY - ett stort företag som kan erbjuda en rad olika utvecklingsmöjligheter inom affärsutveckling, IT och ledarskap.
Om jobbet
Du blir ansvarig för en av EVRYs kunders Service Desk. Teamet består av 7 personer som sitter i kundens lokaler i centrala Stockholm. Du kommer vara en del i en större Service Desk organisation som besitter en lång och gedigen erfarenhet att leverera support med hög kvalitet. För rätt person kan ytterligare ansvarsområden på sikt bli aktuellt.
Det här är dina nya arbetsuppgifter:
• Driva ständigt förbättringsarbete
• Motivera och inspirera teamet som du arbetsleder
• Samverka tätt med EVRYs leveransenheter samt tredjeparts leverantörer
• Säkerställa att SLA nås samt att EVRY uppfyller sitt åtagande mot kund
• Ha kontakt med områdesansvarig hos kunden gällande Service Desk
• Ha kontakt med kundansvariga hos EVRY samt delta i olika forum och projekt
Tjänsten ingår i TNG:s bemanningsverksamhet men det finns på sikt mycket goda möjligheter att bli anställd direkt av EVRY.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av Service Desk sedan tidigare. Du är väl insatt i ITIL samt har förståelse för hur arbetet på Service Desk bedrivs. Vi ser att du tidigare har erfarenhet av arbetsledning alternativt har ambition att gå i den riktningen.
Du trivs bäst om du är en kommunikativ och analytisk person som lätt identifierar och driver potentiella förbättringsmöjligheter. Att sammanföra och leda ett team är naturligt för dig och du drivs av att skapa en servicedesk i världsklass!
Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Sara Scheef, 070 363 87 64. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Om TNG IT Digital
TNG IT Digital är specialister på bemanning och rekrytering inom digital utveckling och support & drift. Vi är en del av TNG, den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att ständigt utmana och se bortom det uppenbara hittar vi den vassaste arbetskraften och bidrar till en hållbar arbetsmarknad.
TNG är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Som konsult kommer du ha en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som har en kontinuerlig kontakt med dig, arbetar för att du ska få en önskad utveckling i din yrkesroll samt säkerställer att du trivs på din arbetsplats.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid/Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-06-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-23
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Scheef, Affärsområdeschef TNG IT Digital
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2922435
Observera att sista ansökningsdag har passerat.