Erkänt detaljhandelföretag söker en tysktalande Backofficemedarb

Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en tysktalande Backofficemedarbetare som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kund som är en detaljhandelskedja erbjuder sina kunder hem- och fritidsprodukter. Företaget har flera varuhus både i Sverige och i Norge. I rollen som Backofficemedarbetare ingår det bland annat att ge att ta hand om inkomande samtal, chat och mail gällande reklamationer, eftermarknadsservice, medlemsfrågor och driva utvecklingsprojekt.

Anledningen till att de söker en ny Backofficemedarbetare är på grund av att de har fått ett ökat behov. Förtaget har kontor i ljusa lokaler i Upplands Väsby och tjänsten är på heltid under kontorstider. Detta är en stor möjlighet för dig som vill komma in i ett etablerat företag och utvecklas i rollen som Backofficemedarbetare. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.

Publiceringsdatum
2017-04-18

Arbetsuppgifter
Som tysktalande Backofficemedarbetare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Svara på inkomande samtal, chat och mail gällande reklamationer
• Göra eftermarknadsservice
• Svara på medlemsfrågor
• Driva utvecklingsprojekt
• Säkerställa hemleveransprodukter
• Ge kundservice via sociala medier

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare erfarenhet av försäljning eller andra serviceyrken.
• Kan flytande svenska, engelska och tyska i både tal och skrift.
• Har goda kunskaper inom Officepaktet.

Det är meriterande om du:

• Har arbetat i en liknande roll sedan tidigare.

Som person är du Social, lyhörd och serviceminded.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm

Jobbnummer
3444301

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: