Erfaren supporttekniker till Renovas servicedesk

InfoCare Service AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos InfoCare Service AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Alingsås, Stenungsund eller i hela Sverige

InfoCare Proffs IT är ett dotterbolag till InfoCare Service AB, Nordens ledande IT-serviceföretag.
Till Göteborg söker vi nu en erfaren supporttekniker för ett spännande uppdrag i Renovas servicedesk. Uppdragets längd: 3 december 2012 ? 23 aug 2013.

Publiceringsdatum
2012-10-26

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som supporttekniker:

• Utöva support via ärendehanteringssystem och systemdrift
• Supporten är i första hand på företagets klientplattform och systemplattform mot kontor,
omlastningsstationer och återvinningscentraler.

Kvalifikationer
I rollen som supporttekniker vill vi att du har följande kvalifikationer:
• Flera års erfarenhet av PC-support och IT-drift
• Erfarenhet av MS Windows XP / 7
• Erfarenhet av MS Windows 2003/2008 Servermiljö
• Goda kunskaper i WAN/LAN
• Erfarenhet av Lotus Notes
• Tidigare erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem och användarstöd via telefon och
e-post
• Vana vid systemadministration och dokumentation
• Erfarenhet av driftsättning och underhåll av skrivare
• Meriterande av att tidigare ha arbetat med VMware eller lagringslösningar
• Mycket god svenska och engelska i tal och i skrift

För att passa i rollen som supporttekniker hos Renova är det viktigt att du har ett stort intresse för IT och teknik, är stresstålig, och gillar att ge support. Det är också viktigt att du är serviceinriktad, flexibel och att du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift då arbetet innebär mycket kundkontakt och registrering i ärendehanteringssystem. Du kommer att vara anställd av InfoCare Proffs IT och uthyrd till Renova där du kommer att ingå i ett trevligt team tillsammans med andra i supporttekniker.

Om Du känner igen dig i ovanstående beskrivning så ber vi Dig söka omgående. Ange: "Supporttekniker - Göteborg" i ämnesraden. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Därför kan uppdraget komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång. I ansökan måste IT-kunskaper, IT-utbildningar och tidigare erfarenheter tydligt framgå.
Välkommen med din ansökan! Ansökningar och eventuella frågor skickas till ProffsIT@infocare.se

Vi undanber oss vänligen all rekryteringshjälp.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-07
Ansökan kan skickas till e-postadress: proffsit@infocare.se

Kontakt
Eva Bexelius, Konsultchef, proffsit@infocare.se

Företag
InfoCare Service AB

Adress
InfoCare Service AB
Box 20016
16102 BROMMA

Kontorsadress
Karlsbodavägen 39

Övriga kontaktuppgifter
E-postadress: proffsit@infocare.se

Jobbnummer
1375919

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från InfoCare Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos InfoCare Service AB: