Erfaren supporttekniker till Renovas servicedesk
InfoCare Service AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos InfoCare Service AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Alingsås,
Stenungsund eller i
hela Sverige InfoCare Proffs IT är ett dotterbolag till InfoCare Service AB, Nordens ledande IT-serviceföretag.
Till Göteborg söker vi nu en erfaren supporttekniker för ett spännande uppdrag i Renovas servicedesk. Uppdragets längd: 3 december 2012 ? 23 aug 2013.
Publiceringsdatum2012-10-26Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter som supporttekniker:
• Utöva support via ärendehanteringssystem och systemdrift
• Supporten är i första hand på företagets klientplattform och systemplattform mot kontor,
omlastningsstationer och återvinningscentraler.
KvalifikationerI rollen som supporttekniker vill vi att du har följande kvalifikationer:
• Flera års erfarenhet av PC-support och IT-drift
• Erfarenhet av MS Windows XP / 7
• Erfarenhet av MS Windows 2003/2008 Servermiljö
• Goda kunskaper i WAN/LAN
• Erfarenhet av Lotus Notes
• Tidigare erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem och användarstöd via telefon och
e-post
• Vana vid systemadministration och dokumentation
• Erfarenhet av driftsättning och underhåll av skrivare
• Meriterande av att tidigare ha arbetat med VMware eller lagringslösningar
• Mycket god svenska och engelska i tal och i skrift
För att passa i rollen som supporttekniker hos Renova är det viktigt att du har ett stort intresse för IT och teknik, är stresstålig, och gillar att ge support. Det är också viktigt att du är serviceinriktad, flexibel och att du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift då arbetet innebär mycket kundkontakt och registrering i ärendehanteringssystem. Du kommer att vara anställd av InfoCare Proffs IT och uthyrd till Renova där du kommer att ingå i ett trevligt team tillsammans med andra i supporttekniker.
Om Du känner igen dig i ovanstående beskrivning så ber vi Dig söka omgående. Ange: "Supporttekniker - Göteborg" i ämnesraden. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Därför kan uppdraget komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång. I ansökan måste IT-kunskaper, IT-utbildningar och tidigare erfarenheter tydligt framgå.
Välkommen med din ansökan! Ansökningar och eventuella frågor skickas till
ProffsIT@infocare.seVi undanber oss vänligen all rekryteringshjälp.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-07
Ansökan kan skickas till e-postadress:
proffsit@infocare.seKontaktEva Bexelius, Konsultchef,
proffsit@infocare.seFöretagInfoCare Service AB
AdressInfoCare Service AB
Box 20016
16102 BROMMA
KontorsadressKarlsbodavägen 39
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
proffsit@infocare.se Jobbnummer 1375919
Observera att sista ansökningsdag har passerat.