Erfaren säljare av kontorsinredning
Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Stockholm
2019-11-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Erfaren säljare av kontorsinredning" (publicerad 2020-01-07) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Stockholm,
Solna,
Linköping,
Göteborg,
Kramfors eller i
hela Sverige Hej,
Jag heter Anderas och jobbar som Försäljningschef på Office Management kontor i Stockholm. I 25 år har Office Managements hjälpt kunder att underlätta sin vardag genom vår leverans av tjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor.
Tack vare våra 8000 kunder och 480 medarbetare är vi en stark aktör på den nordiska marknaden och omsätter 1320 MSEK.
Vi söker en säljare till vår Inredningsavdelning. Passa på att ta plats i vår starka grupp!
Vad ingår i rollen som inredningssäljare?
Hos oss får du chansen att arbeta med hela inredningsprojektet. Som säljare är det ditt ansvar att hitta nya affärsmöjligheter både hos nya och befintliga kunder.
Du kommer bland annat att:
• Boka möten och driva affärer med kunder som ska förnya sin kontorsinredning.
• Hantera förfrågningar från kunder som vill komplettera sin inredning genom inköp av enstaka möbler.
• Arbeta nära teamets inredningsdesigners och leveranskoordinator för att säkerställa att kunden får bästa tänkbara lösning inom sin budget.
Publiceringsdatum2019-11-15Kvalifikationer Två år erfarenhet av inredning B2B
Erfarenhet av projektförsäljning
Körkort och bil
Vem är du?
Du har minst två års erfarenhet från att jobba med inredning B2B. Stor fördel är om du har erfarenhet av projektförsäljning eller jobbat så att du känner till processen.
För dig är det lätt för att sätta dig in i hur olika företag fungerar och vad de tycker är viktigt. Då du kommer ha kontakt med många parter ska återkoppling och kontinuerlig dialog vara självklarheter för dig.
Vidare ska du vara förtroendeingivande och ha ett stort engagemang i ditt jobb och mot kunderna. Intern kommunikation är lika viktig som kommunikationen med kunder och leverantörer.
Att jobba med ett team är något som du trivs med och finner energigivande. Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett litet, självgående team med drivna och energiska kollegor inom en koncern med ett starkt varumärke.
Tjänsten kommer med möjligheten till en roll som ledare i framtiden.
Start: Omgående
Anställning: Heltid, tillsvidare
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten. Har du frågor kan du kontakta Andreas Sundin, försäljningschef, på 010-858 51 30.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-05-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management Document Solution AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371),
http://www.officemanagement.se/ Arbetsplats Office Management
Jobbnummer 4959194
Observera att sista ansökningsdag har passerat.