Erfaren orderadministratör sökes till stor elektronikkedja

Stor elektronikkedja / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stor elektronikkedja i Stockholm

2Complete AB

Om 2Complete
Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst.

Publiceringsdatum
2012-10-02

Om företaget
Vår kund verkar inom hälsa och välbefinnande med fokus på att förbättra människors liv med hjälp av
innovationer vid rätt tidpunkt. De är världsledande inom produkter för hälsovård, konsumentprodukter och
belysning och integrerar teknik och design i människocentrerade lösningar. Huvudkontoret ligger i norra Europa
och de har omkring 120 000 anställda i fler än 60 länder runt hela världen.

Arbetsuppgifter
Som orderadministratör hos vår kund arbetar du främst mot elektronikkedjor och större varuhus. Du kommer att
bli en del av ett professionellt team bestående av nio personer som är ledande inom sitt gebit. Då mycket av den
externa kommunikationen inte bara sker via telefon, utan även via mail, ser vi gärna att din svenska och finska är
lika stark skriftligt som muntligt. Då personalen arbetar i ett högt tempo har du givetvis vana från arbetsplatser
med en sådan miljö.

Huvudpunkterna i tjänsten är:
• Orderregistrering
• Prisuppdatering
• Support mot kund
• Leveransuppföljning
• Samarbete med säljare och Supply-funktionen

Denna heltidstjänst är en del i en bemanningslösning med start omgående. Detta innebär att du blir anställd av 2Complete och arbetar som
konsult ute hos vår kund i Kista.

Profil
För att ha bästa förutsättningar att klara tjänsten ser vi att du har 1-2 års erfarenhet från orderadministration eller liknande tjänster. Rollen är främst
inriktat mot den svenska marknaden men fungerar även som back-up mot den finska. I och med detta talar och
skriver du svenska och finska obehindrat. Dina administrativa kunskaper behöver vara väl utvecklade eftersom
gruppen hanterar orderflöden, priskontroller, leveransuppföljning, kundfrågor mm. Besitter du kunskap inom
affärssystemet i SAP är detta meriterande, men inte ett krav. Vi ser även positivt på erfarenheter från andra stora
affärssystem. Då du kommer att ha kundkontakt är du social, stabil och flexibel. Du har ett starkt kundfokus och
är van vid en hög arbetsbelastning.

Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer sker löpande då uppdraget skall tillsättas omgående.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-25
Ange följande referens när du ansöker: 79
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Karlsson

Företag
Stor elektronikkedja

Adress
Stor elektronikkedja
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Jobbnummer
1354821

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stor elektronikkedja

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stor elektronikkedja: