Erfaren löneadministratör till uppdrag hos SJR

SJR AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR AB i Helsingborg, Bjuv, Höganäs, Landskrona, Ängelholm eller i hela Sverige

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

För kunds räkning söker SJR en löneadministratör som är tillgänglig omgående. Uppdraget är på 6 månader och för rätt person finns det chans till anställning.

Publiceringsdatum
2016-02-11

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta tillsammans med två kollegor med att förebereda dryga 200 tjänstemäns löneunderlag till Visma.  För att vara aktuell för rollen behöver du ha erfarenhet av löneadministration och det är meriterande med kunskap av Agda lön och Agda tid.

Du kommer att stötta gruppen såväl som chefer gällande lönerelaterade frågor och arbetar med såväl tjänstemanna- som kollektivlöner.

Bakgrund
Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom lön, HR eller ekonomi från yrkeshögskola eller universitet/högskola samt några års erfarenhet av arbete med löneadministration. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i olika system och med IT-verktyg. Det är särskilt meriterande om du har Agda lön och tid. Som positivt ses även ett intresse för HR-området och vi ser att du har goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. 

Som person är du initiativrik och strukturerad, du är van att ge god service och arbeta med ett starkt kundfokus. Du ser dig som kommunikativ och uppskattar att arbeta i en öppen och prestigelös miljö som präglas av ett högt tempo. Du trivs i en roll där det ställs höga krav på självständighet, flexibilitet och ett gott samarbete.  

Vi tillämpar löpande urval så skicka gärna in din ansökan omgående. Vid frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Amanda Lundvall på 040-6655110.

Varaktighet, arbetstid
Start omgående Start omgående

Ersättning
SEK

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Lundvall +46 406655110

Företag
SJR AB

Adress
SJR AB
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, 4tr

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2664840

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR AB: