Erfaren Löneadministratör till omgående interimsuppdrag

SJR AB / Ekonomiassistentjobb / Kungälv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Kungälv, Göteborg, Partille, Lerum, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR AB i Kungälv, Göteborg, Lerum, Mölndal, Stenungsund eller i hela Sverige

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 500 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg.
Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef- och specialistnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Vi på SJR söker nu för kunds räkning en erfaren löneadministratör för ett uppdrag på tre månader med omgående start.

Vad innebär rollen?
Du kommer arbeta i en bred roll där du supporterar ett antal legala enheter gällande lönerelaterade frågor och du arbetar med såväl tjänstemanna- som kollektivlöner. Som löneadministratör arbetar du i lönesystemet Personec L samt övriga HR-system där du löser ärenden som kommer in via telefon, mail och ärendehanteringssystem. I rollen hanterar du ca 700 löner.

Vem söker vi?
Vi söker dig med relevant utbildning och flera års erfarenhet av löneadministration från större bolag. Du är van vid att tolka och förstå kollektivavtal och har du dessutom arbetat i Aditors system Personec L och Time är det meriterande. Vidare är det viktigt att du känner dig trygg i engelska, i såväl tal som skrift.

För att passa i rollen är du serviceminded och van vid att arbeta i ett högt tempo samtidigt som du är noggrann och strukturerad. Du trivs med att ingå i ett team och har ett prestigelöst och hjälpsamt förhållningssätt.

Ytterligare information om uppdraget
Tjänsten är på heltid med flexibla arbetstider och bolaget har lokaler i Bohus, men kommer i mars flytta till Rollsbo.

Välkommen med din ansökan!
Urval och intervjuer sker löpande så skicka oss din ansökan redan idag. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att ringa Amanda Karlsson på 031-333 54 88.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Som konsult har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/Visstid Visstid

Publiceringsdatum
2017-01-23

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Karlsson +46 313335488

Företag
SJR AB

Adress
SJR AB
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, 4tr

Jobbnummer
3276900

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR AB: