Erfaren löneadministratör till långt uppdrag!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Erfaren och flexibel löneadministratör sökes för långt uppdrag till transportföretag i centrala Göteborg!

Är du en duktig löneadministratör som är flexibel och vill arbeta i en tempofylld och spännande miljö? Vi på Adecco Finance & Legal erbjuder ett stimulerande och ansvarsfullt arbete med goda utvecklingsmöjligheter.

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att ansvara för lönehanteringen gällande samtliga medarbetare inom ett visst geografiskt område och betyder arbete med registrering, uppdatering av personregister, kontroll av lönematerial, information till medarbetare samt kontakter med myndigheter. Du kommer att arbeta i ett team om 8 personer där ni tillsammans hanterar över 4000 löner varje månad.

Tjänsten startar omgående och beräknas pågå löpande. För rätt person finns mycket goda möjligheter till anställning hos kundföretaget. Arbetet är på heltid, arbetstider 8:00-16:40.

Vem trivs här?
Har du en utbildning på gymnasienivå, 3-årigt ekonomiskt program eller motsvarande, samt ett par års löneadministrativ erfarenhet kommer du snabbt in i arbetet samtidigt som du utvecklas och tar nya kliv. Har du tidigare erfarenhet från att hantera stora volymer samt arbetat i lönesystemet Personec L, FLEX tidredovisning ? och resesystem och TransPA tidigare, är det meriterande.
Då tjänsten innebär mycket kontakter med anställda, myndigheter och olika funktioner inom organisationen ser vi att du är en utåtriktad person som har lätt för att samarbeta med andra. Vi ser även att du är prestigelös, självgående och flexibel i ditt arbete. Samtidigt är du självklart även serviceinriktad, strukturerad och noggrann med ett sinne för siffror.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Länk till annonsen: http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1465503

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på tel: 031 725 45 38.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-01-10

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
8:00-16:40 / Tillsvidareanställning som konsult

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1124506

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: