Erfaren Ekonomiassistent

Framtiden i Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-10-10

Arbetsuppgifter
Kunden vill förstärka sin ekonomiavdelning när det gäller administration av resekostnader och utlägg. Som erfaren ekonomiassistent kan du arbeta självständigt och du kommer ha mycket kontakt med personer inom ekonomiavdelningen samt verksamheten i övrigt. Arbetet innebär hantering av kvitton/claims, granskning av regler för moms,
traktamenten, ersättningar och även viss redovisning.

Om företaget
Vår kund är ett teknikkonsultföretag som tillhandahåller kvalificerade ingenjörstjänster inom Industri-, Infra-, Bygg- och Fastighet samt Miljöteknik till både privat och offentlig sektor. Som ekonomiassistent kommer du att tillhöra en grupp inom redovisning som i Sverige består av
ca 10 personer. Kunden tillhör en global organisation med huvudkontor i Danmark.

Profil
Kunden söker en kompetent person med ett starkt driv att komma frammåt i processen. Som ekonomiassistent hos vår kund har du ett stort ansvar. Du bör vara duktig på att kommunicera både med svenskar, danskar och norrmän. Som ekonomiassistent kan man behöva hålla enklare utbildningar i hur kundens resesystem
fungerar, antingen via Lync eller IRL.

Viktiga personliga egenskaper:
• Flexibel
• Ansvarstagande
• Uttåtriktad
• Trygg
• Positiv och glad

Kunden ser gärna att personen kan vara flexibel i sina arbetstider när de har toppar, tex inför lönekörning.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Uppstart: Okt/Nov
Längd på uppdrag: minst 6 månader, med möjlighet till förlängning
Utbildning: Gärna vidarutbildning efter gymnasiet

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4556
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Wallin Borg kristina.wb@framtiden.com

Företag
Framtiden i Sverige AB

Adress
Framtiden i Sverige AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2027588

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: