Erfaren ekonomi- och kontorsassistent till globalt konsultföreta
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2014-12-04FöretagetFöretaget är ett globalt konsultföretag inom teknik med 3000 anställda på fler än 44 orter runtom i världen. Kontoret på Kungsholmen i Stockholm är modernt och som ekonomi- och kontorsassistent arbetar du med 35 glada och välkomnande kollegor.
Till de varierande och utmanande arbetsuppgifterna hör att assistera avdelningschefer och branschansvarig med uppgifter inom koordinering, ekonomi, sälj, personal, IT, event och kontor. Du kommer att utföra all fakturering och personaladministration samt ansvara för avdelningens möten och evenemang. Utöver detta ser du till att kontoret är väl fungerande och trivsamt. Du är steget före i att assistera dina närmsta chefer och hela avdelningen med allt de kan behöva. Arbetet är självständigt och du har stora möjligheter att forma din roll.
Uppdraget rör sig om 6 månader med stor chans till förlängning.
Dina arbetsuppgifterTill de varierande och utmanande arbetsuppgifterna hör att assistera avdelningschefer och branschansvarig med uppgifter inom koordinering, ekonomi, sälj, personal, IT, event och kontor. Du kommer att utföra all fakturering och personaladministration samt ansvara för avdelningens möten och evenemang. Utöver detta ser du till att kontoret är väl fungerande och trivsamt. Du är steget före i att assistera dina närmsta chefer och hela avdelningen med allt de kan behöva. Arbetet är självständigt och du har stora möjligheter att forma din roll.
Uppdraget rör sig om 6 månader med stor chans till förlängning.
Kvalifikationer• Gymnasiekompetens
• Erfarenhet av att arbeta med fakturering
• Erfarenhet av liknande roll som assistent/administratör
• Erfarenhet av att arbeta inom konsultbranschen (meriterande)
• Kunskaper i affärsystemet Maconomy (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Dina personliga egenskaperI denna roll som spindeln i nätet är det viktigt att du är serviceminded, strukturerad och initiativrik. Du har lätt för att samarbeta och leda andra samt vara proaktiv i ditt arbete. Vi ser att du som söker har skinn på näsan, gillar att arbeta i en föränderlig miljö och har lätt för att se detaljer såväl som helheten.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: assistent, kontor, administration, ekonomi, fakturering, personal, koordinering
Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmilia Tegnér Ankartjärn 08-40024050
amilia.tegner.ankartjarn@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2089995
Observera att sista ansökningsdag har passerat.