Erfaren dansktalande kundservicemedarbetare till Coty

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-10-27

Företaget
Coty har sedan starten i Paris 1904 vuxit och är idag globalt sett världsledande inom området skönhet och kroppsvård. Cotys produkter säljs idag i 130 länder världen över är välkända på marknaden. Bland produkterna kan du hitta märken som bland andra Wella, Calvin Klein, Hugo Boss, OPI, Chloé, Ghd, Max Factor och Marc Jacobs. I företaget arbetar idag ca 20 000 över hela världen och är sedan de startade upp verksamheten i Norden hösten 2016 ca 200 medarbetare varav 100 personer i Sverige.


Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare utgör du en del av företagets kundserviceteam som tillsammans tillhandahåller service och support till företagets kunder via mail och telefon. Du kommer arbeta med kundservice mot svensk och dansktalande kunder. Du svarar på förfrågningar från kunder via mejl och telefon gällande produkterna, registrerar orders och ge stöd till logistikavdelningen med leveransinformation. Du arbetar i team tillsammans med en annan dansktalande person tillsammans mot den danska och svenska marknaden.

Arbetet är förlagt på vardagar måndag till fredag med start omgående.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieexamen
• Du har minst ett års arbetslivserfarenhet inom servicerelaterat yrke.
• Tidigare erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter inom kundtjänst är meriterande.
• Erfarenhet från SAP är starkt meriterande
• Du har god dator- och systemvana samt har goda kunskaper i Office-paketet
• Du behärskar svenska och engelska flytande samt har god förståelse för danska i såväl tal som skrift.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig med stor vilja och drivkraft. Du är serviceminded, motiverad, och positiv som person. Vidare ser vi att du är en problemlösare som har lätt för sociala kontakter.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Värtahamnen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: order, ordermottagare, danska, säljsupport,orderhantering, order, kundservice, kundtjänst, heltid, Stockholm, service

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Gloerfelt-Tarp emma.gloerfelt-tarp@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3771952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: