Erfaren administratör till internationellt modeföretag

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
2018-06-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Erfaren administratör till internationellt modeföretag" (publicerad 2018-06-29) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2018-06-26

Dina arbetsuppgifter
För vår kunds räkning söker vi nu dig som är en stjärna på administration och vill arbeta hos ett internationellt välkänt modeföretag som sitter i fina lokaler i Marievik. Du kommer arbeta i en bred roll som administratör där du även kommer arbeta med den interna kommunikationen. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara följande;

• Hantera och strukturera information i Office 365, Sharepoint etc.
• Administrera och ge support i stödsystem
• Förberedelser och administration kring events, möten, seminarier, utbildning etc.
• Sammanställa information
• Hantera fakturor och avtal
• GDPR-relaterad administration
• Bemanning av kundens HR-Support och besvara frågor till chefer genom standardiserade svar från kunskapsbas alt. vidarebefordra frågor till HR specialister/HRBP

Vem är du?
Vi söker dig som är en stjärna på administration med minst 5 års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Vidare har du ett intresse för kommunikation och har en god förmåga att uttrycka dig i skrift i både svenska och engelska För att lyckas i denna roll är du en strukturerad och organiserad person som samtidigt kan tänka kreativt och nytänkande. Du är servicemedveten och en positiv teamplayer.

Du erbjuds
En bred, varierande och spännande tjänst på ett välkänt modeföretag. Detta är en tjänst på heltid med start per omgående och fram till årsskiftet, med chans till förlängning. För rätt person finns det stor chans till att tjänsten kan bli förlängd. Du kommer initialt vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta ute hos vår kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande, tveka därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se. Ansök på www.jurek.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evelina Thimper evelina.thimper@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4222518

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: