Erfaren administratör

serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF. Inom bemannings- och rekryteringsverksamheten arbetar vi framförallt med uppdrag inom administration och ekonomi. serveOffice etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet samt följer branschens etiska regler. Vi erbjuder en trivsam och utvecklande arbetsplats med trevliga kollegor och ett öppet arbetsklimat. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se.
Erfaren administratör sökes för tillsvidareanställning hos ledande processor utvecklare. Företaget har sitt kontor centralt i Stockholm city med gångavstånd från T-centralen.
Företaget har idag ca 70 anställda varav ca 55 har sin arbetsplats på Stockholmskontoret. Tjänsten innefattar ett huvudsakligt ansvar för Stockholmskontorets kontorsadministration men det förekommer även att man är behjälplig i ärenden som berör övriga kontor (f.n. Tel Aviv, Santa Clara samt Peking).
Ditt uppdrag
Som ansvarig för Stockholmskontorets administration arbetar du med:
• Leverantörsansvar för samtliga kontorsleverantöerer såsom fastighetsförvaltare, telefoni, posthantering och skeppningsdokument, städfirma, konferens- och reseadministration, tidrapportering, kontorsmaterielleverantör.
• Kontrakts- och fakturaadministration dvs. scanna och administrera avtal och andra dokument, sortera och fördela inkommande fakturor samt granska/följa upp och godkänna ankommande fakturor inom telefoni/frakt/städning/resor/kontorsinköp.
• Personal- och företagsarrangemang dvs. ansvara för logistiken kring större företagsarrangemang och personalsammankomster, styrelsemöten och bolagsstämmor.
• Sköta övrig administration så som att administrera företagets tidrapporteringssystem, ta emot gäster, vara behjälplig vid märkning av anläggningstillgångar, ansvara för att lokalerna ser representativa ut samt att kontorsmaskiner, kaffemaskin etc. fungerar. Det ingår också att dagligen köpa bröd mm. till gemensam frukost.

Publiceringsdatum
2008-09-23

Kvalifikationer
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande uppgifter. Du är en van användare av Officepaketet. Flytande kunskaper i engelska i såväl tal som skrift är ett krav. För att lyckas i arbetet bör du tycka om att ha mycket på gång samtidigt. Du är prestigelös och bra på att arbeta självständigt och ta initiativ. Du tycker om att hjälpa andra och ge service.

Så ansöker du
Stämmer ovanstående in på dig? Anmäl ditt intresse genom att fylla i nedanstående formulär samt bifoga CV och personligt brev. Urval sker fortlöpande. Frågor angående tjänsten besvaras av Mia Sahlén hos serveOffice på 08-594 697 09.
Välkommen!

Arbetstider och omfattning
Heltid, tillsvidare, flextid.

Ersättning
Månadslön.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-10-23
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Mia Sahlèn, 08-59469709

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Jobbnummer
317557

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: