Erfaren 2nd Line support

Xllnc Advise AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xllnc Advise AB i Stockholm

Du blir en del av kundföretagets 2nd Line support och tar emot ärenden som 1st Line inte lyckas lösa eller ärenden som behöver längre lösningstid. Som 2nd Line support är du en mästare på att förena teknisk expertis med social talang! Du och dina medarbetare ansvarar för att med service i världsklass leverera IT teknisk support inom användarstöd, systemadministration, underhåll, reparation och dokumentation.

Vi söker dig som
• har vana av IT support eller helpdesk support och ärendesystem
• har kunskap inom ITIL processer (ITILv3 certifiering)
• har kunskap på dom senaste OS, Office versioner
• är nyfiken, social och hjälpsam!
• har en positiv inställning och tar dig an arbetsuppgifter med stort ansvar och engagemang.
• har god kommunikativ förmåga
• har hög social kompetens
• är ödmjuk och representativ på det sätt du bemöter kundföretagets medarbetare.

Xllnc Advise emotser sig kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag

Publiceringsdatum
2016-06-17

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansökan sker via vår hemsida Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Xllnc Advise AB

Adress
Xllnc Advise AB
Sveavägen 155 10TR
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 10TR
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6246060

Jobbnummer
2911841

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xllnc Advise AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xllnc Advise AB: