Erfaren 2nd Line support
Xllnc Advise AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xllnc Advise AB i Stockholm Du blir en del av kundföretagets 2nd Line support och tar emot ärenden som 1st Line inte lyckas lösa eller ärenden som behöver längre lösningstid. Som 2nd Line support är du en mästare på att förena teknisk expertis med social talang! Du och dina medarbetare ansvarar för att med service i världsklass leverera IT teknisk support inom användarstöd, systemadministration, underhåll, reparation och dokumentation.
Vi söker dig som
• har vana av IT support eller helpdesk support och ärendesystem
• har kunskap inom ITIL processer (ITILv3 certifiering)
• har kunskap på dom senaste OS, Office versioner
• är nyfiken, social och hjälpsam!
• har en positiv inställning och tar dig an arbetsuppgifter med stort ansvar och engagemang.
• har god kommunikativ förmåga
• har hög social kompetens
• är ödmjuk och representativ på det sätt du bemöter kundföretagets medarbetare.
Xllnc Advise emotser sig kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag
Publiceringsdatum2016-06-17KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan sker via vår hemsida
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagXllnc Advise AB
AdressXllnc Advise AB
Sveavägen 155 10TR
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 10TR
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6246060
Jobbnummer 2911841
Observera att sista ansökningsdag har passerat.