Enhetschef Serviceenheten, Region Jämtland Härjedalen
Region Jämtland Härjedalen, Serviceenheten / Chefsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Jämtland Härjedalen, Serviceenheten i Östersund Serviceenheten består av funktionerna Servicecenter, Sjukhusreceptionen och Reseservice. Enheten är under ständig utveckling och växer med en utökning av Reseservice under hösten.
Serviceenheten, med ca 28 medarbetare efter årsskiftet, är en del av Regionservice. Regionservice är en avdelning som ger service och stöd till kärnverksamheten. I avdelningen ingår även Städenheten, Kostenheten, Inre service, Vårdnära Service kost och förråd samt Hjälpmedels- och förrådsenheten.
I Jämtlands län med sina 130 000 invånare står livskvalitén i fokus. Här samsas fridfull ro i en nära och storslagen natur med brokig stadspuls och rikt kulturutbud. Vi är en tobaksfri region som arbetar aktivt för att skapa en god arbetsmiljö. Vi erbjuder personalen möjlighet till friskvård framförallt inom vår egen friskvårdsanläggning Zefyren vid Östersunds sjukhus men även via en aktiv personalförening.
Publiceringsdatum2020-08-03ArbetsuppgifterVi söker dig som brinner för kundservice och för att entusiasmera och motivera dina medarbetare till nya stordåd var dag. Du håller huvudet kallt och drar lärdom av varje utmaning. Du bygger upp och inspirerar högpresterande team med unika individer, som ger våra kunder en positiv upplevelse när de kontaktar oss för att lära sig mer, beställa eller få support. Dina ledaregenskaper utmärks av en förmåga att få jobbet gjort du leder genom att föregå med gott exempel och alltid hitta lösningar. Genom att etablera starka relationer både inom enheten och med utförarna av tjänsterna arbetar du med helhetssyn och ser din egen del i helheten. Du är själv en viktig kugge i verksamheten och förväntas driva utvecklingen framåt.
Övriga arbetsuppgifter är bland annat ansvar för ekonomi, budgetering och uppföljning, arbetsmiljö och personaladministration. Till din hjälp finns stödfunktioner bland annat inom ekonomi- och personalfrågor
KvalifikationerVi söker dig som:
• är en tydlig chef och ledare som har ett genuint intresse att leda människor.
• är bra på att kommunicera, samarbeta och skapa goda relationer, både internt och externt.
• är serviceinriktad med kundfokus.
• har en förmåga att fatta beslut och göra prioriteringar även i svåra frågor.
• är resultatorienterad och har ett stort intresse för verksamhetsutveckling och för att driva projekt.
• har helhetssyn och förståelse för en politisk styrd organisation.
• har en värdegrund som överensstämmer med vår organisation.
• har lätt att uttrycka dig i tal och skrift.
• är trygg i att arbeta med och leda andra i förändring.
• leder och fördelar arbetet.
• planerar och följer upp.
• har god systemförståelse.
Meriterande:
• Högskola/universitetsutbildning eller motsvarande förvärvade kunskaper.
• Bakgrund i callcenter, kundtjänst eller liknande verksamhet.
Kvalifikationer• Dokumenterad erfarenhet av arbetsledande befattning
Övrig information• Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Enligt överenskommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-08-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Jämtland Härjedalen, Serviceenheten
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Persr/316/2020".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Jämtland Härjedalen (org.nr 232100-0214),
http://www.regionjh.se Arbetsplats Region Jämtland Härjedalen, Serviceenheten
Jobbnummer 5308193
Observera att sista ansökningsdag har passerat.