Enhetschef
Adecco Sweden AB, Luleå / Sjukvårdschefsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Luleå i Luleå,
Skellefteå,
Jokkmokk,
Gällivare,
Pajala eller i
hela Sverige Engagerad och flexibel Enhetschef sökes för sommarvikariat!
Vill du ha en arbetsdag fylld av problemlösning och kundkontakt sök det här vikariatet. Vi på Adecco ger dig en möjlighet att utvecklas och prova dina vingar inom redan kända områden eller helt nya.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta väldigt självständigt med ansvar över kunder, personal och viss budget. Till din hjälp kommer du att ha ett team med kollegor inom samma kompetensområden. Här ges möjlighet till att prova på och få större förståelse för den dagliga verksamheten inom ordinärt boende eller gruppboende. Du kommer att besöka kunder, stötta din personal, föra dokumentation och ha kontakt med myndigheter och anhöriga. Du jobbar för att säkerställa kvalitén och har en central roll i hur servicen upplevs för dina kunder.
Vem trivs här?
Du som kan jobba självständigt och inte är rädd för att ta beslut som rör andras vardag och har viss erfarenhet av arbetsledning. Det är dessutom relevant att du har en utbildning att luta dig mot antingen som socionom eller beteendevetare, helst med arbetsrättslig kompetens, så kommer du att känna igen dig samtidigt som du utmanas och tar nya kliv.
Är du dessutom bekant med olika personalsystem och bokningssystem kommer du ha lätt att sätta dig in i uppgifterna.
Tycker du om att ha frihet under ansvar samtidigt som det brinner i knutarna och samtidigt ha en framträdande roll där mångas ögon riktas mot dig är detta rätt plats. Din goda förmåga lyssna och vara ödmjuk kommer att komma väl till pass och din förmåga att behålla lugnet i stressiga situationer kommer att hjälpa dig i ditt arbete.
Vad erbjuder vi?
En arbetsplast var ingen dag är den andra lik och vart du kommer att finna inspiration och möta många människor.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Kontor, administration & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas inom snar framtid därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Konsultchef Carolina Sevä på 0920-271070
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-04-27Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Luleå
AdressAdecco Sweden AB, Luleå
Södra Kungsgatan 4
97235 LULEÅ
KontorsadressSödra Kungsgatan 4
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0920-27 10 70
Faxnummer: 0920-13620
Jobbnummer 1228111
Observera att sista ansökningsdag har passerat.