Engagerad Service Desk Manager
Komet Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2011-08-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Engagerad Service Desk Manager" (publicerad 2011-10-13) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Copper är ett IT-konsultföretag som arbetar med helhetslösningar inom IT-produktion såsom teknik, drift, utveckling, kommunikation och säkerhet. Företaget erbjuder strategisk rådgivning och gedigen kompetens inom
systemadministration, driftsättning och produktionsprocessen i sin helhet. Copper har sitt huvudkontor på Västmannagatan i Stockholm
För Coppers räkning söker vi nu en en Service Desk Manager. Tjänsten är en heltidstjänst där du kommer till att börja med vara anställd av Komet men senare bli anställd av Copper.
Copper är ett mindre företag som är mycket personligt och som eftersträvar att ha högt i tak, där långsiktighet genomsyrar hela organisationen. Då Copper är ett kunskapsbaserat företag, där kontakten med kunden sker via konsulter, ställer dom höga krav på sina medarbetare.
Coppers ServiceDesk ansvarar idag för drift, support och underhåll av företagskunders verksamhetssystem, nätaccesser och telefonisystem. Du kommer att vara en del av Coppers Servicedesk och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innebära att bygga upp rutiner och processer, planering av bemanning för uppdragen samt den dagliga verksamheten i Service Desken.
Här finner du en intressant och utvecklande miljö med mycket goda möjligheter till personlig utveckling och stor variation i dina arbetsuppgifter.
Vi ser gärna att du som söker har bred kompetens inom Microsoftplattformen, Microsoft Exchange 2008 och 2010. Dokumenterad erfarenhet och certifiering inom ITIL Foundation.
Meriterande är även om du har kunskaper inom IP-telefoni och MY SQL. Vi ser även att du har egenskaper och ambitioner för att ha större ansvar för supporten.
Som person är du kommunikativ med en känsla för ordning och reda, förmåga att leda och arbeta i en grupp. Du är serviceinriktad, noggrann, pedagogisk och gillar att jobba i ett högttempo. Du som söker värdesätter en positiv attityd och gillar att ha kundkontakt.
Publiceringsdatum2011-08-26Arbetstider och omfattningStart: Omgående Lön: enligt ök Arbetstider: 8-17 mån - fre.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-09-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktKC-SB, 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm
Jobbnummer 1013866
Observera att sista ansökningsdag har passerat.