En arbetsdag i Coop Online-teamet
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Solna,
Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Falun eller i
hela Sverige Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare inom olika branscher.
Det finns ett antal sätt att berätta om en tjänst på, ett av sätten är att berätta hur en arbetsdag som kundserviceagent i härliga Coop Online-teamet kan se ut.
Coop Online har öppet mellan kl. 7.45-22 under vardagar. Du kommer arbeta enligt ett rullande schema så vissa dagar kommer du hit på morgonen med någon av de goda kommunikationsmöjligheter som finns alldeles utanför entrén hos oss i Solna Business Park. Ageris erbjuder förmåner som exempelvis frukost, så ibland har du det alternativet att inleda arbetsdagen med att äta frukost tillsammans med dina kollegor innan du sätter dig vid ditt skrivbord. Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper men vi tror att du som sätter dig vid skrivbordet är ansvarstagande, noggrann och har viss erfarenhet från servicebranschen sedan tidigare. Du är även strukturerad och behärskar svenska flytande i så väl tal som skrift.
Tjänsten innefattar att hjälpa kunder att besvara deras frågor runt Coops e-handelsite. Din arbetsdag kommer därför fortsätta med att på ett professionellt sätt besvara samtal och mail av varierande slag. Du kanske börjar med att besvara ett samtal som rör en pågående kampanj. Sedan inkommer det ett samtal från en kund som möjligen har en fråga angående en viss vara. Samtidigt som detta kommer du ha väldigt roligt tillsammans med kollegorna i ditt team. På Ageris anser vi laganda vara vägen till framgång så därför ser vi till att ha en god sammanhållning och gemenskap i teamet. När det väl är dags för lunch så kan du gå ut och äta på någon av alla de restauranger som finns alldeles runt hörnet. Efter lunchrasten så svarar du på ytterligare samtal och mail gällande exempelvis reklamationer och leveranser.
När arbetsdagen är slut så kommer du förhoppningsvis känna att arbetet har varit givande och stimulerande och sedan fortsätta känna så en lång tid framöver. Vi på Ageris tycker dock att det även är oerhört viktigt att du har möjligheten till utveckling och kunna ta dig an nya utmaningar i arbetet, vilket du har chansen till hos oss!
Tjänsten inleds med en introduktionsutbildning med start i mars och kommer omfatta 30-40 timmar/ vecka. Vi tillämpar individuell lönesättning i enlighet med Unionens Callcenteravtal.
Är du intresserad av en sådan arbetsdag?
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-02-12ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 3958279
Observera att sista ansökningsdag har passerat.