Ekonomibiträde, lokalvård
Göteborgs stad, SDF Örgryte-Härlanda / Restaurangbiträdesjobb / Göteborg
2012-03-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomibiträde, lokalvård" (publicerad 2012-05-09) ⬅️
Visa alla restaurangbiträdesjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Göteborgs stad, SDF Örgryte-Härlanda i Göteborg Örgryte-Härlanda ligger i östra Göteborg och har drygt 56 000 invånare. Stadsdelsförvaltningen arbetar på uppdrag av politikerna i stadsdelsnämnden med service till invånarna inom förskola, skola, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg, funktionshinder, hemsjukvård samt fritid och kultur. Förvaltningen ansvarar också för undervisning till barn på sjukhus.
Örgryte-Härlanda stadsdelsförvaltning har cirka 3 500 anställda.
Publiceringsdatum2012-03-26ArbetsuppgifterVi söker dig som vill arbeta med lokalvård på Borgaregatans förskola. Din arbetsuppgifter innebär att städa tre avdelningar på förskolan under pågående verksamhet. Du kommer ingå i ett team tillsammans med kokerska och ett ytterligare ekonomibiträde som arbetar i köket.
KvalifikationerDu skall ha erfarenhet och kunskap av lokalvård, städning och städtekniker, gärna inom förskoleverksamhet.
Du skall vara flexibel, kunna hitta egna lösningar och ha kännedom och hygienföreskrifter.
Arbetstider och omfattningDeltid. 30/40 Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-04-09
Stadsdelsförvaltningen Örgryte-Härlanda vill ta tillvara de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning tillför verksamheten.
Ange följande referens när du ansöker: 78/12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEva Josefsson Petéus, 031-365 60 70
Facklig kontaktKommunal, 031-365 56 00
FöretagGöteborgs stad, SDF Örgryte-Härlanda
AdressGöteborgs stad, SDF Örgryte-Härlanda
40482 Göteborg
Jobbnummer 1196862
Observera att sista ansökningsdag har passerat.