Ekonomiassistent till vår konsultverksamhet
PSPartner / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan 25 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på
www.pspartner.se Vi är ett litet, flexibelt och innovativt företag med stort engagemang för det vi gör. Vi arbetar nära våra kunder och har en vilja att lösa deras personalbehov på bästa sätt. Vi växer mycket i vår konsultverksamhet och det vore roligt om Du vill vara med på den resan!
Vi söker nu fler drivna ekonomiassistenter till vår konsultverksamhet för framtida uppdrag hos kund.
Publiceringsdatum2017-04-12Dina arbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent arbetar man främst med kund- eller leverantörsreskontra. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i uppdragen omfattar t.ex. registrering av fakturor, kontering, utbetalningar, utskick av fakturor vid attest och avstämningar av konton.
KvalifikationerVi tror att du som söker har en examen inom ekonomi, möjligen med inriktning mot redovisning. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och kund- eller leverantörsreskontra.
Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete, liksom arbeta mot deadlines. Du finner stor glädje och utmaning i det du gör. Vidare ser vi att du är noggrann och har lätt för att kommunicera. Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift samt har goda Excel kunskaper. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta i ett av de större affärssystemen ex. SAP, Visma, Hogia, Navision, Agresso, är detta meriterande.
Övrig informationVid matchning av uppdrag blir Du blir anställd som konsult hos PS Partner och uthyrd till vår kund. Uppdragen är generellt på heltid (100%) och med uppdragsstart omgående. Kunderna är främst belägna i Göteborgsområdet.
Så ansöker duDu söker tjänsten via
www.pspartner.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Sara Pettersson 0723-142474 eller via mail
sara.pettersson@pspartner.seIntervjuer och matchningar sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast.
Varaktighet, arbetstid
1 -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPSPartner
AdressPSPartner
SÖDRA HAMNGATAN 25
41114 GÖTEBORG
KontorsadressSÖDRA HAMNGATAN 25
Jobbnummer 3437245
Observera att sista ansökningsdag har passerat.