Ekonomiassistent till Solna

Experis Finance Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2015-01-20

Dina arbetsuppgifter
Vi söker just nu en ekonomiassistent inom kundreskontra för ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Solna.

I arbetsuppgifterna inom avdelningen kundreskontra ingår matchning av inbetalningar, utredning och kontering av övriga betalningar, avstämningar, reserveringar , rapportering samt andra uppgifter relaterade till kundreskontra som tex kravhantering
• Telefon- och mailsupport mot interna samt externa kunder med tillhörande utredningar

Vem är du?
För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet från kundreskontraprocessen och ekonomi/bokföring. Vidare är du proaktiv i ditt arbetssätt och tycker om att lära dig nya saker. Det är viktigt att du har social kompetens och är serviceinriktad då rollen innebär en del kontakter både internt och externt.
Då gruppen även jobbar mot de nordiska länderna är du säker på svenska samt klarar av att förstå danska och norska, bra engelska är också en fördel i rollen. Som person är du ansvarsfull, noggrann och tar egna initiativ. Du har en god samarbetsförmåga och ett starkt kundfokus.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Experis hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag.

Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Kontaktperson för detta jobb
Är du personen vi söker är du välkommen att söka tjänsten via länken nedan. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Agneta Lund på telefon 08-736 28 74.
Välkommen in med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Agneta Lund 08-736 28 74

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2135056

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: