Ekonomiassistent till RaySearch Laboratories

Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

För RaySearch Laboratories räkning söker vi nu en ekonomiassistent med ansvar för leveratörsreskontra. Tjänsten är på heltid och beräknas tillsättas under hösten.

RaySearch ett svenskt, börsnoterat företag som är världsledande inom mjukvara för strålterapi av cancer. Man sitter i moderna lokaler centralt i Stockholms innerstad och erbjuder arbete i en vital, växande organisation med utmärkta personalförmåner och möjlighet till flexibla arbetstider.

Inledningsvis är detta ett konsultuppdrag, du kommer att vara anställd på Avanzera med fast månadslön och betald semester. För rätt kandidat finns möjlighet till anställning hos kund.

Publiceringsdatum
2014-09-02

Dina arbetsuppgifter
Ekonomiavdelningen består idag av två personer och nu finns behov av ytterligare en person. I rollen som ekonomiassistent erbjuds du att få ansvar för olika delar inom ekonomin. Bland annat kommer du att ansvara för leverantörsreskontran, du kommer att arbeta med hela kedjan från att ta emot fakturorna till att de blir betalda. I arbetsuppgifterna ingår också att jobba med anläggningstillgångar, in/utbetalningar, löpande bokföring samt avstämningar vid bokslut och årsredovisning.

Bakgrund
Som person är du ansvarstagande, initiativtagande och har god känsla för samarbete. Du trivs att arbeta i en assisterande roll, är prestigelös och hjälper till där det behövs. Du är bra på att planera och strukturera ditt arbete samt är noggrann med känsla för detaljer. Du har förmågan att hålla igång din egen kalender. Vi tror att du är minst gymnasieekonom samt att du har minst 1-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Goda kunskaper i Office, främst Excel krävs och vi ser det som meriterande om du har kunskaper inom Maconomy. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är nödvändigt då företaget har ett antal utländska dotterbolag. Vi kommer lägga stor vikt på din sociala kompetens, då ekonomiavdelningen är en liten grupp med god stämning.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 392
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Pellmyr 08-54528304

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1983507

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: