Ekonomiassistent till konsultuppdrag
PSPartner / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2017-07-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till konsultuppdrag" (publicerad 2017-12-05) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Första Långgatan 18 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på
www.pspartner.se Vi söker fler drivna ekonomiassistenter till vår konsultverksamhet för uppdrag ute hos våra kunder, med start hösten 2017.
Vi arbetar enligt som-klippt-och-skuren-filosofin vilket ger vind-i-seglen-resultat. Vår nyfikenhet och vårt konkreta engagemang är vad som gjort oss till vad vi är idag. Vill du vara med på vår fortsatta resa framåt? Välkommen med din ansökan.
Publiceringsdatum2017-07-12Dina arbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent ingår bl.a. arbetsuppgifter som
• Kund- och leverantörsreskontra
• Löpande bokföring
• Kontoavstämningar och bankavstämningar
• In- och utbetalningar
• Rapportering
• Fakturering
• Andra vanligt förekommande administrativa uppgifter
KvalifikationerVi ser gärna att du som söker har en examen inom ekonomi. Vi söker dig med minst 1-2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och meriterande om du arbetat med både kund- och leverantörsreskontra. Du har goda kunskaper i Excel samt övriga Office-paketet, och har du dessutom arbetat i något av de större affärssystemen t.ex. SAP, Visma, Hogia, Navision, Agresso, är det meriterande. Då många av våra kunder arbetar internationellt är det viktigt att du har goda kunskaper i både svenska och engelska.
Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete framåt. Du finner stor glädje och utmaning i det du gör. Vidare har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra, men är också självgående och har förmåga att planera och organisera ditt arbete. Du drivs av att arbeta mot deadlines och har förmågan till helhetssyn, samtidigt som du är noggrann och ansvarsfull.
Övrig informationVid matchning av uppdrag blir Du blir anställd som konsult hos PS Partner och uthyrd till vår kund. Uppdragen är generellt på heltid (100%) och med uppdragsstart under hösten 2017. Kunderna är främst belägna i Göteborgsområdet. Vi kommer att påbörja urvalet under vecka 33.
Så ansöker duDu söker tjänsten via
www.pspartner.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Wadenby via mail
lena.wadenby@pspartner.seVaraktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPSPartner
AdressPSPartner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG
KontorsadressFörsta Långgatan 18
Jobbnummer 3601818
Observera att sista ansökningsdag har passerat.