Ekonomiassistent till IT-bolag i City
Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Är du ekonomiassistent med några års erfarenhet och vill arbeta på ett spännande IT-bolag i centrala Stockholm? Då vill du inte missa denna möjlighet!
Detta är ett konsultuppdrag men med stora möjligheter att bli överrekryterad till kund på sikt.
Om rollen:
Du kommer att ha hand om alla leverantörsfakturor för flera olika bolag i olika länder, skicka på attest, göra utbetalningar, bokning av expenses-hantering/bokföring av utlägg, kvitton och kreditkort, anläggningstillgångar och avskrivningar, utbetalningar och hantering av olika valutor.
Om dig:
För att lyckas i rollen så har du arbetat som ekonomiassistent i flera år. Du har relevant utbildning inom ekonomi. Du är flytande i engelska och svenska i tal och skrift. Du är självgående, ansvarstagande, strukturerad och du kan arbeta bra i både team och självständigt. Har du tidigare arbetat med elektronisk fakturahantering är det ett plus. Koncernspråket är engelska, så viktigt att du känner dig bekväm med att prata och skriva på engelska. Tjänsten är på heltid, baserad i centrala Stockholm men med möjligheter att kunna jobba på distans.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Hansen på
elin.hansen@sjr.se Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-10-23.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Publiceringsdatum2022-09-23Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOgunsen AB (publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Jobbnummer 7010465
Observera att sista ansökningsdag har passerat.