Ekonomiassistent till ISS
Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-04-13FöretagetISS Facility Services är Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 12 000 medarbetare i Sverige och 530 000 medarbetare världen över som arbetar inom en mängd tjänsteområden. Verksamheten sträcker sig över områden som facility management, mat och dryck, kontorstjänster, fastighetstjänster och städtjänster. Med en utvecklad leveransmodell kan ISS säkerställa en förstklassig service för kunder världen över. Nu söker vi efter en Ekonomiadministratör till leverantörsreskontran på huvudkontoret i Liljeholmen. Är du ordningsam, kommunikativ och en fena på ekonomiadministration kan detta vara ett uppdrag för dig!
Om jobbet
Nu behöver ekonomiavdelningen förstärkning och vi söker därför en Ekonomiassistent till teamet som arbetar med leverantörsreskontra. Du kommer främst att:
• Ha kontakt med scanningleverantören och se till att fakturorna hamnar rätt i systemet
• Ansvara för den gemensamma mailboxen och svara på frågor
• Svara i telefonen, både interna och externa samtal
• Förbereda underlag till back-officeavdelningen för manuella utbetalningar
• Övrig administration
Möjligheter
Här får du en unik inblick i en dynamisk och global företagsverksamhet, samt chansen att utvecklas i din roll som administratör. På ISS erbjuds du en plats i ett spännande företag med goda värderingar, höga krav på service och en stark vilja att lyckas.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter från leverantörs- och/eller kundreskontra. Kanske har du jobbat som ekonomiassistent tidigare och vill fortsätta inom detta område. Du är minst gymnasieekonom och talar och skriver svenska obehindrat. Som person är du positiv och initiativrik med god ansvarskänsla och naturlig pondus. Du är tydlig, proaktiv och duktig på att kommunicera. Du har god systemvana och hanterar du Microsoft Officepaketet mycket väl.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start i maj/juni 2015 som beräknas pågå fram till sommaren 2016. Arbetet kommer vara förlagt under kontorstider 8-17 med viss möjlighet till felxtid.
Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Karolina Hedenström på telefon 08-68425232
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=Varaktighet, arbetstid
Heltid Vikariat ca 1 år
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-01
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktKarolina Hedenström
FöretagHero AB
AdressHero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm
KontorsadressLiljeholmstorget 7 11763 Stockholm
Jobbnummer 2244761
Observera att sista ansökningsdag har passerat.