Ekonomiassistent till Helpdesk inom ekonomi

TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba med ekonomi och bredda dina kunskaper? Vi söker två ekonomiassistenter till vår kund i Stockholm. Läs mer här!

Vill du jobba med ekonomi och få bred kompetens inom hela ekonomiområdet? Vi söker två personer till vår kunds helpdesk inom ekonomi med start omgående. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här får du möjlighet att jobba i en stor organisation och supportera den interna verksamheten, kunder och leverantörer inom ekonomi. Du blir en del av ett team på sju personer som ständigt jobbar med att förbättra arbetssätt och processer. Du kommer ha många kontaktytor i rollen och ni jobbar ständigt med kompetensöverföring inom teamet, men även mellan övriga grupper på avdelningen.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som ekonomiassistent inom helpdesk kommer du att besvara inkommande samtal och ärenden rörande ekonomi, utlägg och inköp. Du kommer supportera den interna verksamheten, kunder och leverantörer med ekonomifrågor.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten förväntas starta omgående och pågå 6 månader med möjlighet till förläning. Vår kund sitter i fina lokaler i Stadshagen med goda kommunikationsförbindelser.

VEM ÄR DU?

Vi ser att du har en akademisk examen i ekonomi samt arbetslivserfarenhet från en större organisation. Eftersom Helpdesk är första kontakten för våra interna och externa kunder är det viktigt att du ser värdet i att vara serviceinriktad. Du är kommunikativ och är trygg i att uttrycka dig både i tal som skrift.

Att bidra till teamet och dess framgång ser du som en självklarhet. Arbetstelefonen är ditt främsta verktyg, så för att trivas i rollen behöver du känna att dialoger med kunder och dina kollegor ger energi. Vidare är det viktigt att du är lösningsfokuserad och flexibel i ditt arbetssätt. Helpdesk arbetar i samtliga ekonomisystem vilket kräver att du har systemvana.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2019-05-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Olofsson maria.olofsson@tng.se 0704851214

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
4803412

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: