Ekonomiassistent till Handelshus i Centrala Göteborg

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

SJR söker en ekonomiassistent för uppdrag hos en av våra trevliga kunder i centrala Göteborg. Behovet är på 100% med start i maj och uppdraget beräknas pågå till september 2024 med chans till ytterligare förlängning.

Vad innebär rollen?
Som ekonomiassistent ingår du i ett mindre ekonomiteam och arbetar främst med kund- och leverantörsreskontra. Du kommer hantera utbetalningar, både manuella och på fil, uppdatera leverantörsregister, boka inbetalningar samt vara behjälplig med avstämningar i bokslut.

Då vår kund är ett internationellt företag behöver du behärska både svenska och engelska i tal och skrift. Det är även meriterande med goda kunskaper i Excel.

Vem söker vi?
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi och som har några års erfarenhet från liknande roll som ekonomiassistent. Vi ser gärna att du arbetat i ett internationellt bolag och är van vid att hantera olika valutor.

Som person är du kommunikativ, social och prestigelös. Vi tror även att du har en hög arbetsmoral och är både ansvarstagande, noggrann och analyserande. Hos vår kund erbjuds en prestigelös arbetsplats med högt i tak och en kultur där alla hjälps åt.

Publiceringsdatum
2023-02-21

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Talent Acqusition Manager Frida Dalevik, 0702-071131. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Frida Dalevik
frida.dalevik@sjr.se
0702-071131

Jobbnummer
7471640

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):