Ekonomiassistent Till Ett Modernt Företag

Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med breda arbetsuppgifter och assistera övriga personalen i teamet. Du ansvarar främst för reseräkningar, bankbokningar, leverantörsreskontra och kontoavstämningar vid månadsavslut. Du kommer att arbeta självständigt med egna ansvarsområden samtidigt som du stöttar övriga i teamet.Tjänsten är på heltid, tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredagsedvanliga kontorstider.Önskemålet är att du kan starta omgående.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2018-11-05

Dina arbetsuppgifter
Du kommer till exempel att:

• Registrera bankbokningar
• Fakturahantering
• Administrera reseräkningar
• Registrera leverantörsreskontra och kundreskontra
• Göra kontoavstämningar vid månadsbokslut
• Samt vara behjälplig för andra uppgifter

VI SÖKER DIG SOM

• Haren universitetsexamen iekonomi eller motsvarande erfarenhet
• Tidigare erfarenhet av ekonomiadministration
• Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet

Som person är du ansvarstagande, självgående och initiativtagande. Du har en förmåga att arbeta proaktivt och noggrant, samtidigt som du har ett sinneför detaljer.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Örtenmark Nilsson matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4439389

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: