Ekonomiassistent sökes omgående till statlig kund i Linköping

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Linköping, Åtvidaberg, Finspång, Motala, Norrköping eller i hela Sverige

Har du tidigare arbetat som ekonomiassistent och är tillgänglig omgående för ett nytt, spännande uppdrag? Då kan du vara den vi söker till vår välkända och attraktiva kund i Linköping. Uppdraget beräknas påbörjas så snart som möjligt och pågår på heltid i cirka 5 månader framöver. Möjlighet till förlängning finns.

Dina arbetsuppgifter:
Arbetet är främst knutet till funktionen "faktura-support", där leverantörsfakturor tas emot och distribueras inom verksamheten. I detta ingår:

• Sortering, scanning, verifiering och utskick i kundens ekonomisystem.
• Upplägg av leverantörer.
• Stöd och support till enheter och leverantörer.

Dina kvalifikationer:

• Gymnasieutbildning eller motsvarande.
• Minst 1 års tidigare arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent och tidigare erfarenhet av ekonomiadministrativt arbete.
• Erfarenhet av att använda ett ekonomiadministrativt system.
• Erfarenhet av MS Word och MS Excel.
• God datorvana.
• God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska.

Dina personliga egenskaper:

• Förmåga att arbeta både självständigt och i grupp.
• Ansvarstagande.
• Noggrann.
• Serviceinriktad med en öppen och positiv inställning.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till förlängning

Publiceringsdatum
2017-08-29

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3667289

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: