Ekonomiassistent/redovisningsekonom Till Bolag I Gamla Stan

Ryska Posten Bemanning / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ekonomiassistent/redovisningsekonom som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kund är ett internationellt medieproduktionsbolag som producerat prisbelönta produktionerbåde i Sverige och internationellt. Kontoret är beläget i moderna lokaler mitt i centrala Stockholm.

I rollen som ekonomiassistent ingår du i ett team om 3 personer. Arbetsuppgifterna
består av sedvanliga ekonomiuppgifter men du hanterar också vissa HR administrativa uppgifter såsom att skapa underlag för löner till
vår outsourcade lönefirma, samt agerar kontaktperson för HR administrativa frågor internt. Arbetet innebär mycket intern och extern kontakt, så det krävs att du är kommunikativ och vågar ställa krav.Tjänsten är på heltid och tillsvidare och du arbetar sedvanliga kontorstider.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2019-05-19

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent/redovisningsekonom kommer du att arbeta med följande arbetsuppgifter:

• Fakturering
• Kund- och leverantörsreskontra
• Utläggshantering
• Betalningar
• Löpande bokföring
• Månatliga avstämningar
• Skattedeklarationer
• Månadsbokslut

VI SÖKER DIG SOM

• 5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på
engelska

• Relevant utbildning inom ekonomi

• Erfarenhet av Visma och Hogia Lön är meriterande

• Erfarenhet av Kapell och Exopen är meriterande

• Erfarenhet att upprätta årsredovisning och arbete
med årsbokslut är meriterande

Vi söker dig som är noggrann och struktureradi ditt arbete. Du har minst 5 års erfarenhet av ekonomiadministration. Om du dessutom har hanterat HR-administrativa frågor tidigare är det en fördel, men inget måste. Du är driven, vill lära och gillar problemlösning.

Vi ser att du är engagerad och bemöter dina kollegor och externa kontakter med en positiv inställning

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Oscar Almgren oscar.almgren@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4797429

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: