Ekonomiassistent / Redovisningsassistent till DirSys
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2017-03-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent / Redovisningsassistent till DirSys" (publicerad 2017-03-27) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-03-13FöretagetDirSys hjälper offentlig förvaltning med verksamhetsutveckling och frågor som rör ledning och styrning. De erbjuder oberoende och strategisk rådgivning till organisationer som vill utveckla sin verksamhet med hjälp av IT med affärsområdena upphandling, metodstöd och strategi. De har som vision att vara ett pålitligt stöd vid förändring och utveckling av verksamheter med hjälp av IT. Detta görs med ett tydligt fokus på kundens bästa.
DirSys verkar över hela Sverige och har gjort det sedan start 2005. Idag är det 10 anställda på sitt kontor i centrala Göteborg. Nu utökar de sitt team med en ekonomiassistent på deltid som vill vara del av deras framgångsresa.
Denna tjänst är ett konsultuppdrag 50% och du är anställd via Bravura.
Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent arbetar du med att stötta företaget i det dagliga ekonomiska arbetet. Du arbetar nära företagets VD och ansvarar för leverantörs- och kundreskontra, huvudbokföring och avstämningar. I rollen arbetar du också med att ta fram löneunderlag för företagets anställda och är behjälplig vid upprättning och uppföljning av likviditetsbudget.
Arbetet är av bred karaktär och du får möjligheten att arbeta självständigt med alla delar. Arbetet sker i Fortnox där kunder såväl som underlag för kundfakturering hanteras.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• 1-2 års erfarenhet av liknande roll
• God datorvana i Excel och Officepaketet
• Du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska, även på engelska
• Meriterande med erfarenhet från Fortnox
Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till dina kollegor. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Vidare ser du möjligheter i förändring och du trivs i en roll som innebär förändrade direktiv och varierad arbetsbelastning.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: ekonomi, redovisning, ekonomiassistent
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Bäckhed
sofia.backhed@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3370707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.