Ekonomiassistent på deltid till Stockholm Gastro Center, City
Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Avanzera söker nu en ekonomiassistent på 75 % till Stockholm Gastro Center som ingår i den svenska, internationellt verksamma sjukvårdskoncernen GHP. Koncernen bildades hösten 2006 och är sedan oktober 2008 noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap och driver specialistkliniker inom utvalda diagnosområden. Varje klinik specialiserar sig på en enskild patientgrupp vilket leder till en högre effektivitet och kvalitet. Tidigare har Stockholm Gastro Center bestått av två kliniker - en på Sophiahemmet och en i Läkarhuset Odenplan. Vid årsskiftet slogs klinikerna ihop och samtlig verksamhet bedrivs numera på Sophiahemmet.
Är du en erfaren ekonomiassistent som drivs av att arbeta brett och vill ta nästa steg i din karriär, läs vidare!
I rollen som ekonomiassistent hanterar du i huvudsak hela flödet av leverantörs- och kundreskontra. Tjänsten är en självständig och varierad roll där du tillsammans med en annan ekonomiassistent och två ekonomichefer bildar ett ekonomiteam.
Detta är en rekrytering och tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt.
Arbetsuppgifter:
Du kommer arbeta med hela processen av leverantörs- och kundreskontra med arbetsuppgifter som bl.a.;
• Löpande bokföring inklusive avstämningar och periodiseringar.
• Skanning, verifiering, kontering och betalning av leverantörsfakturor
• Registrering av inbetalningar
• Reskontrahantering
• Löpande fakturering
• Genomföra enklare avstämning inför bokslut
• Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ek avdelning
Din bakgrund:
Vi söker dig med erfarenhet av att arbeta med hela flödet av leverantörs- och kundreskontra. Vi ser även att du har vana av att göra enklare avstämningar inför bokslut.
Som person är du flexibel och serviceinriktad och är van vid att självständigt planera och prioritera din arbetsdag. Vidare har du ett högt driv och engagemang samt en förmåga att snabbt lära dig nya arbetsuppgifter. För att du ska trivas i rollen krävs även att du är en god lagspelare då du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor.
Vår kund arbetar i Visma och det är starkt meriterande om du har god vana av att arbeta i Excel samt bokföringsprogrammet Björn Lundén.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/Avanzera Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.
Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till rekryteringskonsult Camilla Jonsson på telefonnummer 08 - 545 28 304 eller
camilla.jonsson@avanzera.se.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid 75% Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-02-07ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 1022
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Jonsson
camilla.jonsson@avanzera.se 08 - 545 28 304
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 3951643
Observera att sista ansökningsdag har passerat.