Ekonomiassistent / Office Manager till ADDvise Group
Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2020-01-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent / Office Manager till ADDvise Group" (publicerad 2021-05-06) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2020-01-09FöretagetADDvise Group AB är en ledande leverantör av utrustning till sjukvårds- och forskningsenheter. Koncernen består av ett 10-tal dotterbolag i Europa och USA. ADDvise är strukturerat i två affärsområden, Lab och Sjukvård. Koncernen har en tydlig förvärvsstrategi med syfte att höja aktieägarvärdet och bredda verksamheten - både geografiskt och produktmässigt. Försäljning sker globalt och idag omsätter koncernen ca 350 MSEK. ADDvise aktier är listade på Nasdaq First North.
Dina arbetsuppgifterSom Ekonomiassistent / Office Manager så kommer din roll bestå av två delar. Den ena delen är att ansvara för det dagliga på kontoret så som att hälsa kunder och kollegor välkomna, beställa kontorsmaterial samt se till att det finns en god stämning på kontoret. Den andra delen består av ekonomirelaterade uppgifter då du hanterar det dagliga flödet av leverantörs - och kundreskontra samt genomför månadsbokslut. Ett fokusområde kommer vara att strukturera upp rutiner och processer för hur man arbetar med de ekonomiska flödena. Detta kommer du att göra tillsammans med kollegorna som också arbetar med ekonomi. Du kommer bli en del av ett mindre team om 8 personer totalt och din närmsta chef blir CFO.
Då omfattningen på tjänsten är halvtid så kommer du att arbeta förmiddagar måndag-fredag.
Kvalifikationer• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi alternativt relevant erfarenhet från en liknande roll
• Minst 2 års erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra då du även hanterat månadsbokslut
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Excel
• Meriterande om du har arbetat i Navision
Vi tror att du som söker är en nyfiken som trivs med att ta ansvar för ditt arbete och driva det självständigt framåt. Du är relationsorienterad och tycker om att ha många kontaktytor så väl internt som externt. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Därtill ser du alltid till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat och bidrar med positiv energi.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Halvtid, 50%
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kontorsansvarig, office manager, stockholm, omgående, leverantörsreskontra, Stockholm, navision, ekonomi, kundreskontra, halvtid, ekonom, ekonomiassistent
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5031463
Observera att sista ansökningsdag har passerat.