Ekonomiassistent / Office Manager
Tinitell AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tinitell AB i Stockholm Inte bara bokföring...
Är du duktig på bokföring, men vill inte bara göra detta så har vi en tjänst för dig!
Tinitell söker en driftig person med bokföringsvana, men ska kunna hjälpa till med en mängd olika saker. Eftersom vi är en Startup förekommer det en mängd olika uppgifter som kan variera från en dag till en annan. Det kan vara bokföra kvitton, sköta betalningar, stämma av konton, men även hjälpa till med events, boka hotell/resor, köpa in kontorsmaterial - eller fungera som mood manager. Med andra ord behöver vi någon med gott humör, är driven, flexibel och med bokföringsvana. En ekonomiassistent som även kan fungera som Kontorschef.
Denna tjänst rapporterar till Ekonomichefen och Operation Manageroch har ett brett spektrum av ansvarsområden, som hantering av:
• Att hjälpa finans, operations och HR-chefer med olika uppgifter
• Säkerställa smidig drift av vårt kontor i Stockholm
• Löpande bokföring, leverantörsskulder och kundfordringar
• Vara med att planera events
• Boka resor och hotell
• Bistå vid utarbetandet av månads-, kvartals- och årsbokslut
• Förhandla och hantera leverantörsavtal
• Samordna och planera för kontorstjänster, utrustning, förnödenheter, underhåll och förvaltning av densamma.
• Hantera anställda på ombordstigning av nyanställda
Krav och färdigheter:
• Starka organisatoriska och administrativa färdigheter
• Erfarenhet av Office paketet samt något av de större bokföringsprogrammen på marknaden.
• En grundexamen med minst 3 års erfarenhet.
• Tidigare erfarenhet inom redovisning är ett krav
• Kan multi-tasking och en positiv attityd
• Ha en flexibel inställning och villig stödja laget med ett brett spektrum av arbetsuppgifter
• Gärna vana från en internationell, ständigt föränderlig och snabbrörlig miljö
• Lagspelare med stark uppmärksamhet på detaljer
• Svenska flytande och mycket bra engelska
Vi finns i Vasastan i ljusa öppna lokaler samt i Hongkong/Kina.
Vi är ett blandat gäng med olika nationaliteteroch åldrar - vi har kul tillsammans och vi gillar vår produkt och jobb.
Det är spännande att jobba i en Startup som har framtiden i sina händer!
Varaktighet, arbetstid
Ett spännande och prisbelönt svensk startup företag i en snabbfotad bransch. Fint kontor i city med 20- tal arbetskollegor. En mycket internationell miljö med många olika nationaliteter på kontoret . Vi jobbar mycket med Kina, Europa och USA.
Publiceringsdatum2017-03-20Ersättning30 dagars semester men ingen övertidsersättning. Pensionsplan med Avanza bank motsvarande ITP. Privat sjukvårdförsäkring för alla anställda. Friskvårdsbidarg med 4000:-/år
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-19
Ange följande referens när du ansöker: EkonomiassistentOffice manager
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Hannah
caroline@tinitell.com 0703 31 71 38
FöretagTinitell AB
AdressTinitell AB
Gävlegatan 12B IV
11330 Stockholm
KontorsadressGävlegatan 12B IV
Jobbnummer 3386472
Observera att sista ansökningsdag har passerat.