Ekonomiassistent med SAP-erfarenhet till internationellt företag

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vår kund som är ett stort internationellt företag inom hemelektronik, växer stadigt inom den nordiska marknaden och söker nu en ny medarbetare som ekonomiassistent med SAP-erfarenhet. Företaget har i dag fler än 10 000 anställda i Europa och ca 70 av dessa medarbetare tillhör den nordiska organisationen och sitter i fräscha lokaler i södra Stockholm.

Tjänsten börjar som ett uppdrag och påbörjas så snart som möjligt och beräknas pågå löpande med intention till anställning hos kund. Tjänsten är placerad vid Telefonplan.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.


Arbetsuppgifter:
För att trivas i rollen som ekonomiassistent ska du ha förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter, viljan att utmana dig själv för att komma vidare i din roll hos oss. Du kommer att få en bra introduktion och stöttning i arbetsuppgifterna och få möjlighet att arbeta parallellt med övriga kollegor på ekonomiavdelningen som idag består av tre personer inklusive ekonomichefen.

Exempel på dina arbetsuppgifter:

• Betalningspåminnelser
• Manuella betalningar
• Avstämningar i samband med bokslut
• Dagliga rapporteringar
• Kreditkontroller
• Svenska och utländska betalningar
• Support till kollegorna i teamet


Din bakgrund:
Du ska ha en ekonomisk utbildning, och gärna erfarenhet av redovisning. Behärska svenska och engelska flytande i så väl tal som skrift. Du är bekväm med att arbeta i Officepaketet, goda kunskaper i Excel samt har goda kunskaper i SAP.

Som person är du ansvarstagande och serviceinriktad. Du ska ha ett helhetstänk som gör att du lätt ser vad som bör göras och på vilket sätt det ska göras. Stresstålighet och flexibilitet är mycket viktiga egenskaper.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-07-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-30
Ange följande referens när du ansöker: 938
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Klingberg 08-54528307

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3588360

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: