Ekonomiassistent med NetSuite
Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Vi på SJR söker nu en erfaren ekonomiassistent till leverantörsreskontran med systemkunskap inom NetSuite. Du kommer att jobba med hela flödet inom leverantörsreskontran och du kommer att tillhöra reskontragruppen på 8 personer. Kunden sitter i Årstadal och vill att man är på plats 3 dagar/v. Uppdraget är start omgående och till 31/3-2023.
Arbetsuppgifter;
Du kommer att tillsammans med dina kollegor att jobba med hela flödet inom leverantörsreskontran vilket innebär b.la;
• Attest och kontering
• Fakturaflödet
• Betalningar
• Periodiseringar
• Avstämningar
I tjänsten kommer du även att vara behjälplig med övriga ekonomiska arbetsuppgifter som rör ekonomiavdelningen.
Vem söker vi;
Vi söker dig som är trygg i hela leverantörsreskontraflödet och är van med att jobba i stora fakturaflöden. Kunden jobbar i en bransch där det går ut fakturor med små belopp. Du ska tidigare ha jobbat i NetSuite och ha lätt för att sätta dig in i nya processer och rutiner. Du har goda kunskaper i Excel.
För att trivas hos kunden bör du vara prestigelös och flexibel, självgående och en lagspelare. Du är en problemlösare som har lätt till skratt samtidigt du är professionell i din yrkesroll. Du är noggrann och strukturerad samtidigt som du jobbar effektiv.
Ansökan;
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-04-30.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Publiceringsdatum2022-03-24Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOgunsen AB (publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Jobbnummer 6469571
Observera att sista ansökningsdag har passerat.