Ekonomiassistent med kundtjänst

PerformIQ / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PerformIQ i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

PerformIQ
Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. De är PerformIQ!
Företagspresentation
PerformIQ söker för kunds räkning en ekonomiassistent för ett vikariat med start omgående. Vår kund är en etablerad och erkänt duktig aktör inom teknisk fastighetsförvaltning, med stort fokus på personalens trivsel och välmående. Tjänsten är placerad på företagets huvudkontor i Solna.
Tjänstebeskrivning
Tjänsten som ekonomiassistent består i huvudsak av två arbetsuppgiftsområden. Tillsammans med övriga kollegor på ekonomiavdelningen kommer du att svara i telefon och ta emot felanmälningar från kunder, beställare och hyresgäster samt arbeta med registrering och administration i samband med detta. Du kommer också att självständigt arbeta med leverantörs- och kundreskontra, fakturering och bokföring.
Krav på person
Vi söker dig som har utbildning i ekonomi på gymnasie- eller högskolenivå. Du vet hur man tar emot en felanmälan och har telefonvana sedan tidigare, troligtvis via kundservice eller liknande. Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter inom ekonomi och känner dig trygg med dina kunskaper inom kund- och leverantörsreskontra samt fakturering. Flytande kunskaper i svenska i såväl tal som skrift är ett krav. Studier inriktade mot redovisning är meriterande, liksom kunskaper i SPCS eller Mobigo.
Som person är du ansvarsfull, ordningssam och noggrann. Du har naturligt ett ekonomi - tänk samt är trevlig och serviceminded.
Du erbjuds ett meriterande och varierat arbete med mycket administration och kundkontakter i ett trevligt arbetslag på ett företag med god personalpolitik och platt organisationsstruktur. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning samt anställning hos företaget.
För att arbeta som konsult på PerformIQ är det meriterande om du har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen. Ange gärna vilken idrott du har utövat i din ansökan.
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos en av våra kunder.
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, 1-6 månader
Arbetstid: Vardagar 07.00-16.00
Plats: Solna
Eventuella frågor besvaras av Rut Liljestrand Rekryteringskonsult, på 08-410 575 06. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.
Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2011-01-17

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-01
Ange följande referens när du ansöker: 136
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Rut Liljestrand, 08-410 57 506, rut.liljestrand@performiq.se

Företag
PerformIQ

Adress
PerformIQ
Birger jarlsgatan 34
11429 Stockholm

Jobbnummer
824156

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PerformIQ

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ: