Ekonomiassistent med erfarenhet av avancerad fakturering

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Bemannia söker nu en Ekonomiassistent med erfarenhet av avancerad fakturering för ett kortare uppdrag till vår kund i Stockholm. Detta är ett heltidsuppdrag och är tänkt att starta omgående och förväntas pågå fram till mitten av maj.

Som konsult hos Bemannia får du möjligheten att bidra med just Din kompetens till våra kundföretag samtidigt som du får tillfälle att arbeta med arbetsuppgifter som ligger dig varmast om hjärtat. Du skapar ett brett kontaktnätverk och referenser för framtiden.

Publiceringsdatum
2014-02-19

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer består att i flödet från underlag till betalning, säkerställa flödet från fakturering till påminnelser och krav, säkerställa att arbetet utförs enligt tidplan och gällande rutiner och regler inom området, ansvara för att leverera rapporter, löpande föreslå förbättringar inom området. Arbetet innefattar även att medverka till att system och register hålls uppdaterade samt att medverka vid utvecklingen av rutiner. Utöver detta kan det bli aktuellt att stötta boksluts- och rapporteringsgruppen under bokslutsprocessen.

Exempel på arbetsuppgifter: Kundfakturahantering, leverantörsreskontra och löpande bokföring.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom området
• Erfarenhet av ekonomisystemet Visma är meriterande

Dina personliga egenskaper:
Som person är Du noggrann, sifferintresserad och självgående. Du är analytisk och noggrann. Du bör vara en initiativrik och engagerad person som tycker om struktur, ordning och reda. Samtidigt är det viktigt att Du är lyhörd och har lätt för att skapa kontakter såväl internt som externt. Du är också stresstålig och har ett flexibelt förhållningssätt.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Så här söker du:

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida ( www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: ""

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Arbetstider och omfattning
Vikariat.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-02-28
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bemannia.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Jobbnummer
1784971

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: