Ekonomiassistent/leverantörsreskontra
Office Partner AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2007-10-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent/leverantörsreskontra" (publicerad 2008-01-23) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm,
Botkyrka,
Upplands Väsby,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker en ekonomiassistent till ett internationellt företag i teknikbranschen.
Publiceringsdatum2007-10-25Dina arbetsuppgifterAnkomstregistrering och kontering av leverantörsfakturor.
Kravhantering.
Avstämning av reskontran.
Betalningar.
Vara involverad i olika projekt inom finansavdelningen.
KvalifikationerVi tror att du har gymnasieutbildning eller yrkesutbildning.
Du har kunskaper i officepaketet
Gärna kunskaper i SAP men inget krav.
Personliga kvalifikationer:
Du är en flexibel och noggran person som gillar ett högt arbetstempo.
Tjänsten skall tillsättas omgående!!!
Anställningstyp/arbetstiderHeltid, visstidsanställning
ErsättningMånadslön, Fast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Ek ass
Vi tar emot ansökan via epost:
philip.saponja@officepartner.seFöretagOffice Partner AB
12932 HÄGERSTEN
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress:
info@officepartner.seMer information på
http://www.officepartner.se Jobbnummer 36418
Observera att sista ansökningsdag har passerat.