Ekonomiassistent leverantörsreskontra - omgående
Help At Work Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help At Work Sweden AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vi söker en driftig och ordningsam ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra (AP) för uppdrag omgående!
Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent med minst 2 års erfarenhet av en liknande roll där du visat god vana av leverantörsreskontraarbete och utläggsredovisning.
Uppdraget är på heltid i ca 6 månader med start omgående. Det finns stor chans till förlängning. Du kommer att vara placerad på vår kunds kontor i Solna.
Vad innebär arbetet?
I rollen som ekonomiassistent erbjuder vår kund dig ett omväxlande och självständigt arbete i ett Shared Service Center med trevliga kollegor i en modern och växande organisation.
Du kommer att arbeta med hela leverantörsreskontraprocessen, med utläggsredovisning samt med avstämningar av leverantörsreskontran vid månadsbokslut, bankavstämningar mm
Kundkontakten sker mestadels via mail på engelska och svenska, och ibland även via telefon vilket ställer krav på att du känner dig trygg med det engelska språket.
Vem är du?
Vi söker dig som har någon form av ekonomistudier i grunden och som tidigare har jobbat med leverantörsreskontrans hela process och flöde. Du har mycket goda Excel-kunskaper samt är van vid stora fakturaflöden.
Personen vi söker är en ambitiös, noggrann och strukturerad "doer" som ser vad som behöver göras och vågar ta egna initiativ.
För denna tjänst krävs det att du är ordningsam, att du kan hantera förändringar samt trivs i en miljö med högt tempo och rak kommunikation.
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö och/eller har en bakgrund från Shared Service Center så är detta ett stort plus.
Det är mycket meriterande om du har:
• Arbetat med utläggsredovisning
• Arbetat med utländsk moms
• Tidigare erfarenhet av Concur
• Tidigare erfarenhet av Oracle Cloud
Publiceringsdatum2016-08-25Så ansöker duTjänsten ska tillsättas omgående så skicka in din ansökan redan idag via
www.helpatwork.se .
Urval och intervjuer sker löpande. Om du har frågor kring tjänsten kan du kontakta:
jeanette.magnusson@helpatwork.seVi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJeanette Magnusson
FöretagHelp at Work Sweden AB
AdressHelp at Work Sweden AB
Kungsgatan 37
11156 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 37 11156 Stockholm
Jobbnummer 3012782
Observera att sista ansökningsdag har passerat.