Ekonomiassistent leverantörsreskontra - omgående

Help At Work Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Help At Work Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Vi söker en driftig och ordningsam ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra (AP) för uppdrag omgående!

Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent med minst 2 års erfarenhet av en liknande roll där du visat god vana av leverantörsreskontraarbete och utläggsredovisning.

Uppdraget är på heltid i ca 6 månader med start omgående. Det finns stor chans till förlängning. Du kommer att vara placerad på vår kunds kontor i Solna.

Vad innebär arbetet?
I rollen som ekonomiassistent erbjuder vår kund dig ett omväxlande och självständigt arbete i ett Shared Service Center med trevliga kollegor i en modern och växande organisation.

Du kommer att arbeta med hela leverantörsreskontraprocessen, med utläggsredovisning samt med avstämningar av leverantörsreskontran vid månadsbokslut, bankavstämningar mm
Kundkontakten sker mestadels via mail på engelska och svenska, och ibland även via telefon vilket ställer krav på att du känner dig trygg med det engelska språket.

Vem är du?
Vi söker dig som har någon form av ekonomistudier i grunden och som tidigare har jobbat med leverantörsreskontrans hela process och flöde. Du har mycket goda Excel-kunskaper samt är van vid stora fakturaflöden.

Personen vi söker är en ambitiös, noggrann och strukturerad "doer" som ser vad som behöver göras och vågar ta egna initiativ.
För denna tjänst krävs det att du är ordningsam, att du kan hantera förändringar samt trivs i en miljö med högt tempo och rak kommunikation.

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö och/eller har en bakgrund från Shared Service Center så är detta ett stort plus.

Det är mycket meriterande om du har:
• Arbetat med utläggsredovisning
• Arbetat med utländsk moms
• Tidigare erfarenhet av Concur
• Tidigare erfarenhet av Oracle Cloud

Publiceringsdatum
2016-08-25

Så ansöker du
Tjänsten ska tillsättas omgående så skicka in din ansökan redan idag via www.helpatwork.se .

Urval och intervjuer sker löpande. Om du har frågor kring tjänsten kan du kontakta: jeanette.magnusson@helpatwork.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön
enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jeanette Magnusson

Företag
Help at Work Sweden AB

Adress
Help at Work Sweden AB
Kungsgatan 37
11156 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 37 11156 Stockholm

Jobbnummer
3012782

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Help At Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Help At Work Sweden AB: