Ekonomiassistent inom kundreskontra med erfarenhet av Agresso
Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige SJR söker nu en erfaren ekonomiassistent inom kundreskontra för ett uppdrag hos ett av våra kundföretag med kontor i Solna. Nära pendeltåg och andra kommunikationer.
Du kommer att ingå i ett ekonomiteam där du kommer ha ansvar för kundreskontran tillsammans med 3 andra kollegor.
Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR, med start under mars eller april och som pågår i 6 månader. Därefter är tanken direktanställning hos vår kund.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst vara:
• Kundreskontra, ax till limpa
• Bokning & matchning ankommande betalningar samt utredning av differenser
• Avstämningar
• Fakturering
• Krav- och påminnelsehantering
• Attest av utbetalningar
• Eventuellt agera back-up för leverantörsreskontra
Vem söker vi?
För denna roll tror vi att du som söker har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi söker dig som är trygg i din yrkesroll.
Du är van att arbeta självständig och vågar ta egna initiativ där det behövs, samtidigt som du trivs i grupp. Vidare är du noggrann och strukturerad. Har du erfarenhet av affärsystemet Agresso är det starkt meriterande.
Publiceringsdatum2022-03-01Så ansöker duVi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-03-15.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOgunsen AB (publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Jobbnummer 6389904
Observera att sista ansökningsdag har passerat.