Ekonomiassistent/exportadministratör till företag inom vindistri

SJR / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en person med gott siffersinne och en god social förmåga, som tycker att det skulle vara intressant att arbeta på ett internationellt företag inom vindistribution?

Publiceringsdatum
2019-01-29

Om tjänsten
SJR söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent/exportadministratör, som kommer att arbeta i en spännande roll med många kontaktytor. I dina uppgifter ingår bland annat

• Fakturering

• Registrering av inbetalningar

• Påminnelsehantering

• Administration av vintävlingar

• Service och support både internt och externt

Du kommer att ingå i ett administrativt team om 5 personer, och du hanterar många kontaktytor dagligen. Vår kund är en internationell aktör inom vindistribution och sitter i trivsamma lokaler på Östermalm.

Vem söker vi?
Vi tror att du som söker denna tjänst har erfarenhet av administrativt och ekonomiorienterat arbete, och har god förståelse för fakturering. Du behärskar svenska och engelska utan problem i tal och skrift, och har förståelse för att arbeta i ekonomisystem.

Du är en noggrann och administrativt lagd person, samtidigt som du har en god social och kommunikativ förmåga - detta eftersom många kontaktytor både inom Sverige och övriga världen ingår i arbetet. Du är därtill en flexibel och prestigelös person. Meriterande är om du har ett intresse och en förståelse för viner, men detta är inget krav.

Vi ser fram emot din ansökan!

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR med start omgående och som pågår i 6 månader. Därefter finns det för rätt person möjlighet att bli anställd direkt av kunden. Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Gustav Kendel på 076-647 16 45.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag 6 månader

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-07-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustav Kendel gustav.kendel@sjr.se +46 76-647 16 45

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4582365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: