Ekonomiassistent / ekonom med kunskaper i Agresso
Poolia Ekonomi / Redovisningsekonomjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Ekonomi i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Enköping,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Poolia Ekonomi
Presentation
Till en av våra kunder i centrala Uppsala söker vi nu en Agressokunnig ekonomiassistent / ekonom. Uppdragsstart 17 juni, uppdraget beräknas pågå under två månader. Eventullt kan uppdraget komma att bli bli förlängt, men det är ingenting som vi kan garantera.
Eftersom uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag ser vi fram emot din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2013-06-11Dina arbetsuppgifterI arbetet ingår framförallt sakgranskning och kontering av leverantörsfakturor samt mindre utredningsuppgifter. Arbetet innebär nära kontakter med budgetansvariga samt telefonkontakter med leverantörer. Du arbetar i ett team om fyra personer.
Om du har erfarenhet och intresse av att arbeta med övergripande resultatanalys av verksamhet och resultat så kan det eventuellt komma att ingå. Rollen kan alltså komma att se olika ut beroende på vilken tyngd du har inom ekonomiområdet.
Utbildning/erfarenhet
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du har erfarenhet av självständigt ekonomiassistentarbete inom leverantörsreskontra. Du som söker är en noggrann, strukturerad och ansvarstagande person med vana att arbete med flerdimensionell kontering (ex. projekt, objekt, produkt). Du är intresserad av att arbeta med rutiner men också bra på att initiera förändring och utveckling inom området. Arbetet förutsätter hög servicenivå, integritet samt mycket god administrativ förmåga och då detta är ett, i flera delar, utåtriktat arbete måste du också ha god förmåga att kunna kommunicera med och bemöta alla typer av personer. Du är van vid självständigt arbete och vågar ta initiativ men även fråga, när behov av detta uppstår. Du har en utbildning inom ekonomi med några års erfarenhet från självständigt arbete som ekonomiassistent. Erfarenhet från arbete med Agresso är ett krav.
Om du är intresserad och vill ha mer information om tjänsten uppmanar vi dig att skicka in en intresseanmälan redan idag!
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Två år i rad har Poolia vunnit den prestigefyllda titeln branschbäst i Universums undersökning Sveriges bästa arbetsgivare.
Företagsbeskrivning
Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor.
2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning.
Poolia presenterar "Tidernas rekrytering". Besök tidernasrekrytering.se.
Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-06-13
Ange följande referens när du ansöker: 35745
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagPoolia Ekonomi
AdressPoolia Ekonomi
Jobbnummer 1579187
Observera att sista ansökningsdag har passerat.