Ekonomiassistent / Adminstratör
Dreamwork Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Kort om tjänsten
För kunds räkning söker vi en rutinerad ekonomiassistent och administratör under perioden 17/6-30/8.
Sökord: ekonomiassistent, kund och leverantörsreskontra, administratör,
Om verksamheten
Du kommer att vara anställd hos Dreamwork, och arbeta hos vår kund. Placeringsort är Helsingborg, tjänsten är under perioden 17/6-12/7 på heltid (08.00-16.30) under perioden 15/7-30/8 mellan 08.30-15.00.
Mer om tjänsten
Under perioden 17/6-12/7 ska du ersätta bolagets ekonomiassistent med kund och leverantörsreskontra samt andra uppgifter som kan finnas på ekonomiavdelningen. Under perioden 15/7-30/8 kommer du att arbeta som administratör och hantera företagets olika specialuppgifter.
Din profil
Du måste ha erfarenhet av kund och leverantörsreskontra sen tidigare, i din roll som administratör måste du ha erfarenhet av att hantera ärenden som kräver stor noggrannhet.
Som person är du strukturerad, noggrann och van att ta ansvar. Du har lätt för att kommunicera, sätter dig snabbt in i olika uppgifter och system.
Du måste behärska svenska och engelska i tal och skrift.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Sommarjobb
Publiceringsdatum2019-03-28ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 4797
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Wargenbrant
sofia.wargenbrant@dreamwork.se 042-176610
FöretagDreamwork Scandinavia AB
AdressDreamwork Scandinavia AB
Drottninggatan 1
25221 Helsingborg
KontorsadressDrottninggatan 1
Jobbnummer 4696495
Observera att sista ansökningsdag har passerat.