Ekonomiassistent/Administratör till Klövern i Nyköping

Ivy Talents / Ekonomiassistentjobb / Nyköping
2018-11-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent/Administratör till Klövern i Nyköping" (publicerad 2018-11-22) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Nyköping, Oxelösund, Trosa, Gnesta, Flen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ivy Talents i Nyköping, Norrköping, Södertälje, Stockholm, Sollentuna eller i hela Sverige

Välkommen till en arbetsplats där hållbarhet, hälsa och engagemang är i fokus! Vi söker en ekonomiassistent till en administrativ tjänst som ska agera support till ekonomifunktionen och assistera med löpande arbetsuppgifter kopplat till ekonomiarbetet. Det här är en konsulttjänst om 6 månader på heltid från januari 2019 med möjlighet till förlängning. Upplärning sker under en vecka i december då på 50 procent. I rollen rapporterar du till redovisningschefen.

Med ett fastighetsvärde på 47 mdkr och ett 3,7 mdkr är Klövern ett av de större börsnoterade fastighetsbolagen i Sverige. Tjänstens placering är i Nyköping där du sitter i vårt nybyggda kontor där design, flexibilitet och trivsel är i fokus. Läs mer här (https://www.klovern.se/sv/om-klovern/)!

Primära arbetsuppgifter:

• Hjälpa till med löpande bokföring
• Hjälpa till med huvudbokavstämningar för bank, skattekonton, reskontror samt pågående projekt
• Vidarefakturering från vårt fastighetssystem Fastnet/ekonomisystem Visma
• Påminnelsehantering (leverantörer)
• Kontrollera nya leverantörer
• Övrigt administrativt arbete

Passande profil:

• Gymnasieekonom eller motsvarande erfarenhet
• Administrativ erfarenhet och kan växla mellan olika arbetsuppgifter
• Grundläggande kunskap i Excel
• Du trivs av att slutföra arbetsuppgifter och nå uppsatta mål
• Ett engagemang för ditt jobb, positivt sinne och du är prestigelös samt inte rädd för att kavla upp ärmarna

För att trivas i rollen tror vi att du gillar administrativt arbete och har en ambition att lära dig mer om arbete på en ekonomiavdelning. Rollen kräver att du är noggrann, arbetsam och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Om du inte har erfarenhet av att arbeta som just ekonomiassistent tidigare kan detta vara ett meriterande första steg i den riktningen! Det viktiga är att du vill lära dig och utvecklas och tycker att det ska bli roligt att vara en del av vår välkomnande och härliga arbetsmiljö.

Arbetstider: 8-17 med 30 minuter flextid helgfria vardagar.
Omfattning: 6 månader heltid, 40 timmar arbetsvecka
Placering: Klöverns härliga huvudkontor i Nyköping
Praktisk info: 6 månader konsultuppdrag via rekryteringsföretaget Ivy Talents (https://www.ivytalents.se/).

Som konsult hos oss har du en trygg anställning med avtalsenliga villkor och du omfattas av kollektivavtal och har tjänstepension.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Klövern med Ivy Talents och selektering av Cv: n samt intervjuer kommer att hållas löpande. Tveka därför inte att visa intresse genom att söka tjänsten redan idag! Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare och din framtida konsultchef Julia på 070759 76 66 eller julia.olsson@ivytalents.se . Vi ser fram emot att lära känna just dig!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-11-12

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Olsson julia.olsson@ivytalents.se 0707597666

Företag
Ivy Talents

Adress
Ivy Talents
KUNGSGATAN, 48
11135 Stockholm

Kontorsadress
KUNGSGATAN, 48, Stockholm

Jobbnummer
4453901

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ivy Talents

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ivy Talents: